Порядок надання адміністративних послуг, роз’яснень та консультацій з питань пенсійного законодавства органами Пенсійного фонду України в Донецькій області, у тому числі громадянам з особливими потребами (інвалідам та іншим маломобільним групам населення)

Опубликовано 21.03.2013

І. Порядок надання адміністративних послуг органами Пенсійного фонду України в Донецькій області.

Органи Пенсійного фонду України в Донецькій області відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» (далі-Закон), Стандарту надання адміністративної послуги зі здійснення видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, Стандарту надання адміністративної послуги зі здійснення видачі пенсійного посвідчення (далі-Стандарти) надають адміністративні послуги з оформлення і видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування та пенсійного посвідчення.

Форма та терміни надання цих послуг визначені Стандартами.

Згідно положень Стандарту надання адміністративної послуги зі здійснення видачі пенсійного посвідчення, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 29.11.2011 № 36–4, послуга з оформлення та видачі пенсійного посвідчення надається фахівцями в приміщеннях Фонду безоплатно в період призначення пенсії.

Адміністративна послуга з оформлення та видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування здійснюється безоплатно застрахованим особам на підставі анкети згідно із зразком, наведеним у додатку до Порядку видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою КМУ від 22.08.2000 № 1306.

Послуги надаються безпосередньо в міських та районних управліннях ПФУ області (адреси управлінь розміщені на веб-сайті http://donpfu.gov.ua/index.php/uk/home/struktura/territorialnye-upravleniya).

Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов’язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами відповідних органів Фонду, розміщеними в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua.

Міськими та районними управліннями ПФУ області здійснюється надання адміністративних послуг згідно розпорядку роботи з 8 години до 17 години (у п’ятницю до 16 години) перерва з 12 години до 12 години 48 хвилин.

1.1. Надання адміністративних послуг особам з особливими потребами.

  • Надання адміністративної послуги з видачі пенсійного посвідчення відповідно до Порядку обліку, зберігання, оформлення та видачі пенсійних посвідчень в Пенсійному фонді України та його органах, затвердженого Постановою правління Пенсійного фонду України від 25.03.2004 № 4–1 здійснюється шляхом оформлення та видачі особисто пенсіонеру або іншій особі, яка представляє інтереси пенсіонера, на підставі нотаріально засвідченого доручення, а у разі, якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа — опікуну, піклувальнику, батькам при пред’явленні паспорта та відповідних підтверджуючих особу документів під підпис у журналі обліку пенсійних посвідчень.
  • Надання адміністративної послуги з видачі свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування здійснюється застрахованим особам особисто через роботодавців та безпосередньо в органах Пенсійного фонду (для осіб, що забезпечують себе роботою самостійно) або іншими особами, які представляють інтереси одержувачів свідоцтва, на підставі нотаріально засвідченого доручення.

Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати консультаційну допомогу з питань, пов’язаних з наданням адміністративної послуги, за контактними телефонами відповідних органів Фонду, розміщеними в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Пенсійного фонду України www.pfu.gov.ua.

ІІ. Порядок надання роз’яснень та консультацій громадянам.

Роз’яснення норм пенсійного законодавства та консультації громадян щодо питань його застосування здійснюються шляхом:

  • Особистого прийому в міськрайуправліннях ПФУ за місцем проживання (згідно розпорядку роботи з 8 години до 17 години (у п’ятницю до 16 години) перерва з 12 години до 12 години 48 хвилин).
  • Особистого прийому керівництва головного управління (згідно з графіком розміщеним на веб-сайті http://donpfu.gov.ua/index.php/uk/home/prijom-gromadyan) та міськрайуправлінь ПФУ (згідно з графіком розміщеним на веб-сайті http://donpfu.gov.ua/index.php/uk/home/struktura/territorialnye-upravleniya).
  • Особистого (виїзного) прийому керівництва головного управління та міськрайуправлінь ПФУ (згідно з графіком).
  • Виїзного прийому у складі мобільних груп органів виконавчої влади міст або районів (за розкладом).
  • Телефонування за номером відповідного управління згідно додатку 1.
  • Звернення з питанням через мережу Інтернет (веб — портал) portal.pfu.gov.ua.
  • Письмового звернення.

ІІІ. Порядок надання роз’яснень та консультацій громадянам з особливими потребами.

Для надання роз’яснень та консультацій громадянам з особливими потребами (Укази Президента України «Про першочергові заходи щодо створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» та «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями» тощо) органами ПФУ області передбачено надання послуг шляхом індивідуального обслуговування громадян даної категорії:

  • З питань:

    • роз’яснення пенсійного законодавства шляхом телефонних консультацій (телефони гарячої лінії наведено у додатку № 1);
    • роз’яснення пенсійного законодавства через сервер веб-сайту головного управління ПФУ в Донецькій області, отримання зразків документів, бланків тощо за адресою donpfu.gov.ua в рубриках: http://donpfu.gov.ua/index.php/ru/aktualnaya-informatsiya/zadat-vopros;
    • отримання послуг в електронному вигляді через можливості веб-порталу, де після реєстрації можливо отримати зразки документів, бланків тощо portal.pfu.gov.ua.
  • В разі необхідності для консультації з питань пенсійного законодавства персонального характеру або стосовно конкретних даних пенсійної справи:
    • через уповноважену особу на підставі нотаріально засвідченого доручення;
    • листа — звернення, оформленого відповідно до Закону України «Про звернення громадян»;
    • з виїздом за місцем проживання особи з обмеженими можливостями (за попереднім узгодженням за телефоном гарячої лінії в міському та/або районному управлінні ПФУ області за місцем проживання згідно додатку № 1).

Крім цього, в головному управлінні функціонує телефон довіри, на який можна звернутись за номером 062-257-49-54.

Відгуки, пропозиції та зауваження стосовно роботи органів Пенсійного фонду області кожний відвідувач сайту може залишити за адресою: http://donpfu.gov.ua/index.php/ru/otzyvy-i-predlozheniya.


Розповідайте про наш сайт: