37 тисяч українських сімей заощаджують до 50% витрат на електроенергію

опубликовано 20.05.2020 в 08:07

Енергоефективні набори Розумний Watt встановили 37 тисяч родин в Україні. Такі дані озвучив керівник департаменту роздрібної торгівлі та обслуговування клієнтів YASNO Сергій Радченко. На Всеукраїнському онлайн-марафоні «Перший тиждень енергоефективності та енергозбереження-2020» він розповів про те, як постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO допомагає заощаджувати 3,5 млн клієнтів у Києві, Дніпропетровській і Донецькій областях.

Окрім постачання електроенергії, YASNO пропонує приватним клієнтам енергоефективні продукти:

• YASNO E-mobilitу – це мережа швидкісних та надійних зарядних станцій для електромобілей та рішення під ключ зі встановлення домашніх АС станцій.

• YASNO Efficiency – комплексні рішення зі встановлення приватних сонячних електростанцій (від консультації, доставки, інсталяції до оформлення й виплат за «зеленим» тарифом, гарантійного та сервісного обслуговування) та сучасні високоефективні рішення для зберігання електричної енергії.

• YASNO Smart – енергоефективні набори Розумний Watt, до складу яких входить двозонний лічильник, що дозволяє сплачувати удвічі менше за спожиту з 21:00 до 7:00 електроенергію, та Розумне світло – інноваційні прилади, що дозволяють дистанційно керувати освітленням.

«Більшість людей сприймають питання енергоефективності як складні, фахові. За даними досліджень, які ми провели, майже 60% користувачів не чули про диференційований за часом доби тариф, і, відповідно, не знали про просту можливість заощаджувати. Ми створили зручний калькулятор енергоефективності, завдяки якому кожен може порахувати, які прилади споживають найбільше електроенергії і як сума в платіжці за світло може зменшитися після встановлення набору Розумний Watt. Щомісяця калькулятором користуються до 40 тисяч клієнтів. З детальною інформацією про наші продукти та послуги можна ознайомитися на сайті YASNO, зателефонувавши до контакт-центру, допоможуть і фахівці енергоофісів, які поки обслуговують клієнтів дистанційно», – розповів Сергій Радченко.

Розповідайте про наш сайт: