Покровська об’єднана державна податкова інспекція 05.09.2017

опубликовано 05.09.2017 в 14:34

Важлива інформація для платників ПДВ!

Головним управлінням ДФС у Донецькій області в період до 01 жовтня 2017 року запроваджено проведення щотижневих зустрічей в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області Єльникової Алли Петрівни з платниками податків, що обслуговуються Покровською ОДПІ, на яких обговорюватимуться питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР).

Зустрічі проходитимутьв приміщенні Покровської ОДПІ щочетверга(в робочі дні) з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. за адресою:м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 113, кімната №1(контактні телефони (06239) 22459, 21772).

Увага! «Гаряча лінія» з питань функціонування СМ КОР

У Головному управлінні ДФС у Донецькій області відкрито "гарячу лінію" з роз'яснення механізмів роботи системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ

Головним управлінням ДФС у Донецькій області запроваджено тимчасову (до 01 жовтня 2017 року) «гарячу» телефонну лінію «Функціонування СМ КОР» для надання консультацій та практичної допомоги платникам ПДВ у вирішенні питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ.

Телефон «гарячої» телефонної одноканальної лінії – (097) 101-59-77.

Графік роботи «гарячої» телефонної лінії:

понеділок – четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

Запрошуємо на семінар!

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що 08.09.2017 в 10-00 відбудеться семінар для платників податкуна тему: «Актуальні питання сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Лектор: старший державний ревізор-інспектор відділу адміністрування податків та зборів з фізичних осіб та єдиного внеску території обслуговування Покровської ОДПІ управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Донецькій області Брель Любов Олександрівна.

Місце проведення: м.Покровськ, вул. Маршала Москаленка, 149, приміщення конференц-залу Покровського педагогічного коледжу (2-й поверх).

Подано скаргу на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної: коли повторно реєструвати

Порядок розгляду скарг на рішення комісії ДФС, яка приймає рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН), затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2017 року №485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Скарги подають платники ПДВ до ДФС України протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. При цьому якщо останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем. Строк подання скарги може бути продовженим за правилами і на підставах, визначених п. 102.6 ст. 102 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

За результатами розгляду скарги комісія з питань розгляду скарг приймає одне з таких рішень: задовольняє скаргу та скасовує рішення комісії ДФС чи залишає скаргу без задоволення та рішення комісії ДФС без змін.

Якщо мотивоване рішення щодо скарги не надсилається платнику податку протягом строку, визначеного п. 56.23 ст. 56 ПКУ, а саме – протягом 10 календарних днів з дня отримання скарги ДФС, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника податку з дня, що настає за останнім днем зазначеного строку.

Задоволення скарги є підставою для реєстрації в ЄРПН податкових накладних/розрахунків коригування.

Відповідно до п. п. 201.16.4 п. 201.15 ст. 201 ПКУ та п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, податкова накладна/розрахунок коригування, реєстрацію якої в ЄРПН було зупинено, реєструється у день настання однієї із таких подій:

а) прийнято рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН;

б) набрало законної сили рішення суду про реєстрацію відповідної податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (при надходженні до ДФС відповідного рішення суду).

Умови, за яких ФОП можуть бути платниками єдиного податку

Покровська ОДПІ нагадує, що відповідно до п.п. 1 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) до платників єдиного податку, які відносяться до першої групи, належать фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300000 гривень.

До платників єдиного податку, які відносяться до другої групи, згідно з п.п. 2 п. 291.4 ст. 291 ПКУ належать фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

обсяг доходу не перевищує 1500000 гривень.

До платників єдиного податку, які відносяться до третьої групи, належать фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень (п.п. 3 п. 291.4 ст. 291 ПКУ).

Реалізація алкоголю – коли можливі штрафи?

Покровська ОДПІ звертає увагу, що відповідно до ст.1 Закону України від 19 грудня 1995 року №481 "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" (далі - Закон №481) роздрібна торгівля - діяльність з продажу товарів, безпосередньо, громадянам та іншим споживачам для їх особистого некомерційного використання, незалежно від форми розрахунків. Оптова торгівля - діяльність з придбання та наступної реалізації товарів суб'єктам господарювання роздрібної торгівлі.

У випадку, якщо суб’єктом господарювання, за наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями, реалізовано алкогольну продукцію іншому суб’єкту господарювання – власнику ліцензії на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями і, при цьому, оформлено документи на відвантаження алкогольних напоїв для подальшої реалізації, до такого суб’єкта господарювання, відповідно до ст.17 Закону №481 (здійснення оптової торгівлі алкогольними напоями без наявності відповідної ліцензії), застосовуються фінансові санкції у розмірі 200 відс. від вартості отриманої партії товару, але не менше 17 тис. гривень.Таким чином, суб’єкт господарювання – власник ліцензії на право роздрібної торгівлі алкоголем, має право реалізовувати алкогольні напої лише громадянам та кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання.

Переобладнав авто на газ – маєш право на податкову знижку

Покровська ОДПІ нагадує, що статтею 166 Податкового кодексу України (далі –ПКУ) закріплене право кожного громадянина на отримання компенсації з бюджету раніше сплаченого податку з доходів фізичних осіб. Оформити податкову знижку можна упродовж всього року – до 31 грудня. Тобто, у громадян ще є час, аби звернутися до органів фіскальної служби за місцем реєстрації та подати декларацію. Адже витрати, понесені у звітному році, на наступний не переносяться.

Так, згідно з п.п.166.3.7 п.166.3 ст.166 ПКУ платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень пункту 164.6 статті 164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Відповідно до п.п.166.2.1 п.166.2 ст.166 ПКУ до податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача).

Отже, фізична особа, яка здійснила переобладнання транспортного засобу та використовує біопаливо (біоетанол, біодизель, стиснутий або скраплений газ та інші види біопалива) з метою отримання податкової знижки повинна подати документи, які підтверджують витрати, здійснені для переобладнання транспортного засобу, сертифікат відповідності для транспортного засобу, що був переобладнаний, та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (технічний паспорт).

Покровська ОДПІ: з турботою до найдорожчого

В Покровському Центрі допомоги дітям «Отчий дом» податківців знають та чекають на них. Вже не перший рік Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області опікується вихованцями закладу, а це на сьогодні 38 дітей, яким бракує найголовнішого - батьківського тепла й турботи.

В день Знань цей виховний заклад відвідали заступник начальника – начальник Ясинуватсько-Авдіївського відділення Наталія Кононіхіна та завідувач сектору організації роботи Інна Шпортюк, де їх зустріли щирими посмішками та теплими вітаннями.

Податківці привітали дітей з початком навчального року і побажали їм і надалі бути такими дружними та щирими, оволодівати знаннями, зростати духовно та фізично, самоутверджуватись, щоб згодом творити майбутнє країни добрими і корисними справами, а вихователям закладу – терпіння та наснаги у їх нелегкій роботі.

З нагоди свята працівники інспекції подарували вихованцям Центру шкільне приладдя та солодощі.

Фіскальна служба Донеччини нагадує: офіційна заробітна плата – запорука державних соціальних гарантій

Детінізація трудових відносин і заробітної плати є одним з найважливіших питань, вирішення якого має безпосередній вплив на добробут держави і кожного окремого українця. Адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються законних соціальних гарантій.

Усвідомлюючи важливість цієї проблеми, фіскальна служба Донеччини в межах своїх повноважень вживає заходи, спрямовані на детінізацію доходів та відносин у сфері зайнятості населення. Проведена робота приносить свої результати. За 8 місяців поточного року у регіоні роботодавці офіційно працевлаштували 9368 громадян, бюджет додатково отримав 7,8 млн грн податку на доходи фізичних осіб та 6,2 млн грн єдиного внеску. Також з початку року завдяки заходам, спрямованим на виявлення та упередження випадків ухилення від оподаткування доходів громадян, до державної реєстрації фізичними особами – підприємцями було залучено 1 877 громадян, які здійснювали підприємницьку діяльність без державної реєстрації, до бюджету додатково надійшло більше 2,9 млн грн податків, зборів та єдиного внеску.

Крім того, продовжується робота фіскалів, в т.ч. у співпраці з іншими місцевими органами державної влади, і з підприємствами регіону в частині забезпечення ними мінімальних державних гарантій в оплаті праці та недопущення виплати прихованої заробітної плати. Так, за рахунок підвищення 732 підприємствами регіону рівня заробітної плати найманих працівників бюджет додатково отримав 3,3 млн грн податків та єдиного внеску.

Шановні громадяни! Головне управління ДФС у Донецькій області закликає: вимагайте від роботодавців офіційного працевлаштування і офіційної заробітної плати! Пам’ятайте, тіньова заробітна плата сьогодні – це відсутність державних соціальних гарантій завтра!

Донеччина: на 43 мільйона гривень зросли надходження від користувачів корисних копалин

Природо-ресурсний потенціал Донецької області зумовлює подальший розвиток добувної та переробної галузі регіону.

Так, з початку 2017 року платники рентних платежів – надрокористувачі регіону спрямували до зведеного бюджету країни 283 млн грн, що більше відповідного показника минулого року на 15%, або на 43 млн гривень. Згідно з розподілом коштів до державного бюджету надійшло 209,8 млн грн, бюджети місцевих громад поповнились на 73,2 млн гривень.

На теперішній час в області більше 230 суб’єктів господарювання зареєстровані платниками рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин.

Фіскальною службою Донеччини продовжується робота, направлена на повноту та своєчасну сплату рентних платежів. Так, з початку року до Державної фіскальної служби України надана інформація щодо ініціювання питання зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами більше 30 суб’єктів господарювання, які мають податковий борг.

Головне управління ДФС у Донецькій області звертає увагу платників рентної плати за користування надрами, що надра та корисні копалини в них є одним з основних елементів забезпечення розвитку та належної роботи більшості секторів економіки. Тому ефективне використання мінерально-сировинних ресурсів та зростання надходжень рентних платежів сприятиме подальшому розвитку Донецького регіону.

Більше 358 мільйонів гривень єдиного податку надійшло до місцевих бюджетів Донеччини

Як повідомили фахівці фіскальних органів Донеччини, від платників на спрощеній системі оподаткування за сім місяців 2017 року надійшло 358,4 млн грн, що на 36% перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

У Донецькій області на даний час зареєстровано близько 38 тис. суб’єктів підприємницької діяльності, які застосовують спрощену систему оподаткування.

Найбільшу частку надходжень єдиного податку забезпечили фізичні особи-підприємці, сплативши майже 235 млн гривень. Порівняно з січнем-липнем 2016 року сплата податку фізичними особами зросла на 69 млн гривень.

Від сільгосппідприємств – платників єдиного податку четвертої групи, які використовують земельні угіддя області, за підсумками семи місяців надійшло понад 68 млн грн, що на 16 млн грн більше показників відповідного періоду минулого року.

Натомість юридичні особи третьої групи спрямували до місцевих бюджетів більш ніж 55 млн грн єдиного податку, що на 9 млн грн перевищує показники 2016 року.

Поступове та стабільне зростання надходжень до бюджетів – результат свідомого та сумлінного ставлення платників Донеччини до обов’язку сплачувати податки.

Державна податкова інспекція

Розповідайте про наш сайт: