Покровська об’єднана державна податкова інспекція 18.10.2017

опубликовано 18.10.2017 в 12:48

Покровська ОДПІ запрошує на спільний семінар за участі фахівців ГУ ДФС у Донецькій області та ГУ Держпраці у Донецькій області

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що 25.10.2017 о 10-00 відбудеться семінар для платників податку на тему: «Актуальні питання застосування спрощеної системи оподаткування та адміністрування податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки.Спільні заходи по виявленню фактів використання неоформлених працівників».

Лектори: фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, ДФС у Донецькій області та ГУ Держпраці у Донецькій області.

Місце проведення: м.Покровськ, вул. Маршала Москаленка, 149, приміщення конференц-залу Покровського педагогічного коледжу (2-й поверх).

До уваги платників ПДВ!

З метою надання консультацій та практичної допомоги платникам ПДВ у вирішенні питань, що виникають під час функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ Головним управлінням ДФС у Донецькій області подовжено на період до 31 грудня 2017 року:

1. діютимчасової «гарячої» телефонної лінії«Функціонування СМ КОР» -(097) 101-59-77.

Графік роботи одноканальної«гарячої» телефонної лінії:

понеділок– четвер з 9 год. 00 хв. до 18 год. 00 хв., перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
п’ятниця з 9 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., перерва в роботі – з 13 год. 00 хв. до 13 год. 45 хв.
в неробочі дні «гаряча» телефонна лінія не працює

2. проведення щотижневих зустрічей в.о. заступника начальника ГУ ДФС у Донецькій області – начальника Покровсько - Добропільського управління Єльникової Алли Петрівни з платниками податків, що обслуговуються Покровською ОДПІ, на яких обговорюються питання функціонування електронної системи управління ризиками при адмініструванні ПДВ (СМ КОР).Зустрічі проходятьв приміщенні Покровської ОДПІщочетверга(в робочі дні)з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. за адресою:м. Покровськ, вул. Прокоф’єва, 113, кімната №1(контактні телефони (06239) 22459, 21772).

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія»

25 жовтня 2017 року з 11 год. 00 хв. до 12 год. 00 хв.відбудеться спільний сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» із заступником начальника – начальником Селидівського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Босенком Євгеном Вікторовичем та заступником начальника Селидівського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області Кондаковою Наталією Вікторівною на тему: «Легалізація заробітної плати». Телефон: (06237) 32 51.

Електронні податкові сервіси в допомогу платникам

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що на веб-порталі ДФС України (http://sfs.gov.ua/) платникам податків та громадянам доступні електронні сервіси, за допомогою яких вони можуть знайти необхідну для себе інформацію, не виходячи з дому, та мінімізувати витрати часу на її отримання.

Зокрема, це:

- «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс (ЗІР)» – сервіс, в якому у формі питань-відповідей представлена офіційна позиція Державної фіскальної служби України по всіх напрямах чинного податкового та митного законодавства; який допоможе Вам самостійно знайти відповіді на запитання щодо оподаткування, державної митної справи, ЄСВ, електронного цифрового підпису та іншого законодавства, контроль за додержанням якого покладено на органи ДФС;

- «Електронний кабінет платника податків» - персональне автоматизоване робоче місце платника, за допомогою якого можна підготувати, заповнити та подати звітність в електронному вигляді,сплатити податки (збори, платежі),атакож переглянути інформацію щодо стану їх розрахунків з бюджетом.

Зазначимо, що банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, який надійшов протягом операційного часу банку, в день його надходження.У разі надходження розрахункового документа клієнта до обслуговуючого банку після закінчення операційного часу банк зобов’язаний виконати доручення клієнта, що міститься в цьому розрахунковому документі, не пізніше наступногоробочого дня.Дані про надходження податків, зборів, митних та інших платежів до бюджету та єдиного внеску відображаються в інтегрованій картці платникаі в реєстрі надходжень та повернень контролюючим органом за місцем його знаходження на податковому обліку у день отримання відорганів Державної казначейської служби України відомостей про зарахування та повернення надміру сплачених платежів у вигляді електронного реєстру розрахункових документів. Звертаємо увагу, що для юридичних осіб можливість сплати податків, зборів та платежів через даний електронний сервіс на сьогодні не реалізована.

- «Дані реєстру платників ПДВ» - щоденне оприлюднення інформації про реєстрацію платників ПДВ;

- «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - для перевірки надійності ділових партнерів, допоможе оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Також, за допомогою даного сервісу можна перевірити стан розрахунків платника податків з бюджетом;

- «Анулювання реєстрації платників ПДВ» - надає можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації як платників ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду;

- «Антикорупційний сервіс «Пульс» - упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю чи митного оформлення;

- «Декларування on-line» - надає змогу заповнити декларацію про майновий стан і доходи, яку подають до податкових органів фізичні особи – підприємці та громадяни. Заповнена декларація та додатки зберігаються у файл для направлення до податкового органу або друку.

Також, на даному веб-порталі можна скористатися й такими електронними сервісами, як: «Реєстр платників єдиного податку», «Акредитований центр сертифікації ключів”, «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Реєстр страхувальників», «Дані про взяття на облік платників податків», «Митна статистика» та надана інформація про функції кожного з цих сервісів.

Платникам ПДВ: таблицю платника викладено в новій редакції

Наказом Міністерства фінансів Українивід 18.09.2017 № 776 (далі – Наказ № 776) внесено зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом від 13.06.2017 №567 «Про затвердження Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, та Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».

Документом передбачено, що платник податку має право подати до ДФС інформацію за встановленою формою щодо:

- видів економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- кодів товарів згідно з УКТ ЗЕД, що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;

- кодів послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що на постійній основі постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.

Інформація за встановленою формою подається із поясненням платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Інформація за встановленою формою із поясненням розглядається ДФС протягом п'яти робочих днів, що настають за днем її отримання.

Інформація за встановленою формою враховується автоматично системою автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в єдиному реєстрі податкових накладних, якщо така інформація подається платниками - сільськогосподарськими товаровиробниками,що внесені до Реєстру отримувачів бюджетної дотації відповідно до Закону України "Про державну підтримк сільського господарства України", та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31 грудня 2016 року застосовували спеціальний режим оподаткування відповідно до статті 209 Податкового кодексу України (в редакції, що діяла на 31 грудня 2016 року) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01 січня 2017 року, що задекларована до 20 лютого 2017 року, і у яких за період з 01 січня 2017 року не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди, згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) таких груп товарів:

01 Живі тварини;
03 Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні;
04 Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного погодження, в іншому місці не зазначені;
07 Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби;
08 Їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь;
10 Зернові культури;
12 Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж

Крім того, у новій редакції викладено Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних - Таблицю данних платника (додано позначки для сільськогосподарських товаровиробників).

Наказ № 776 набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

У декларації з ПДВ не зазначають помилкових податкових накладних і розрахунків до них

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що ДФС України у Листах від 03.10.2017 р. № 2095/6/99-99-15-03-02-15/ІПК, № 2096/6/99-99-15-03-02-15/ІПК зазначає, що якщо платник податку помилково складав податкові накладні за операцією з постачання товарів/послуг і зареєстрував їх в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), він мусить скласти розрахунки коригування до таких помилкових податкових накладних, аби виправити помилку. Йдеться про ситуації, коли на одну операцію з постачання товарів/послуг платник склав дві чи більше податкових накладних. Такі розрахунки коригування покупець (отримувач) товарів/послуг має зареєструвати в ЄРПН, дотримуючи визначених строків реєстрації.

Платникам податків заборонено формувати показники податкової звітності на підставі даних, не підтверджених первинними документами.

У податковій декларації з ПДВ платник зазначає дані зі складеної на підставі первинних документів податкової накладної. Тому обсягів постачання товарів/послуг і сум ПДВ, зазначених у помилкових податкових накладних і розрахунках коригування до них, не відображають у податковій декларації з ПДВ.

Корисна інформація для ФОП:як сплатити єдиний внесок та відзвітувати

1. Для фізичних осіб— підприємців назагальній системі оподаткування відповідно доп.2 частини першої ст.7 тачастини п’ятої ст.8 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 08 липня 2010 року № 2464-VI зі змінами та доповненнями (далі - Закон про ЄВ), єдиний внесок нараховується урозмірі 22% суми доходу (прибутку), отриманого відїх діяльності, щопідлягає оподаткуванню податком надоходи фізичних осіб. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску на місяць.

З 01.01.2017 навіть у разі, якщо таким платником не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, такий платник зобов’язаний самостійно визначити базу нарахування, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом про ЄВ. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Довідково:Якщо фізичними особами — підприємцями, які перебувають на загальній системі оподаткування не отримано дохід (прибуток) у звітному році або окремому місяці звітного року, вони зобов’язані самостійно визначити базу нарахування ЄСВ.

Фізичним особам — підприємцям на загальній системі оподаткування слід пам’ятати, що у разі отримання протягом року доходу (прибутку) базу нарахування єдиного внеску необхідно визначати виходячи з чис­того оподатковуваного доходу (прибутку), зазначеного у податковій декларації, поділеного на кількість місяців, протягом яких він отриманий. До цієї суми з урахуванням максимальної величини бази нарахування єдиного внеску застосовується ставка 22 %.

Межі нарахування

Мінімальний страховий внесок — це сума єдиного внеску, що визначається розрахунково як добуток мінімального розміру заробітної плати на розмір внеску, встановлений законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та підлягає сплаті щомісяця.

Оскільки з 01.01.2017 р. розмір мінімальної заробітної плати становить 3 200 грн, то протягом 2017 р. розмір мінімального страхового внеску становить 704 грн (3 200 грн × 22 %).

Максимальна величина бази нарахування єдиного внеску — це максимальна сума доходу застрахованої особи на місяць, що дорівнює 25 розмірам прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом, на яку нараховується єдиний внесок.

Протягом 2017 р. розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб змінюється декілька разів (з 1 січня — 1 600 грн; з 1 травня — 1 684 грн; з 1 грудня — 1 762 грн), відповідно і максимальна величина бази нарахування теж змінюється і становить:з 01.01.2017 р. — 40 000 грн(1 600 грн × 25);01.05.2017 р. — 42 100 грн(1 684 грн × 25);з 01.12.2017 р. — 44 050 грн(1 762 грн × 25).

2. Для фізичних осіб — підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування, єдиний внесок нараховується на суми, що визначаються такими платниками самостійно для себе, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом про ЄВ. Звертаємо увагу, що сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

Для платників, віднесених до першої групи платників єдиного податку, визначених у пп. 1 п. 291.4 ст. 291 Податкового кодексу, сума єдиного внеску не може бути меншою за 0,5 мінімального страхового внеску із зарахуванням відповідних періодів здійснення підприємницької діяльності до страхового стажу, який обчислюється згідно зі ст. 24 Закону про пенсійне страхування, пропорційно до сплаченого єдиного внеску (п. 3 частини першої ст. 7 Закону про ЄВ).

Отже, з 01.01.2017 р. сума єдиного внеску для фізичних осіб — підприємців, віднесених до першої групи платників єдиного податку, становить не менше ніж 352 грн ((3 200 грн × 22 %) × 0,5).

Коли сплачувати

Згідно з пунктами 1 та 4 частини другої ст. 6 Закону про ЄВ платник єдиного внеску зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати, сплачувати єдиний внесок та подавати звітність до органу доходів і зборів за його основним місцем обліку у строки, порядку та за формою, визначені законодавством.

Фізичні особи — підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний рік, до 10 лютого наступного року.

Фізичні особи — підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування, зобов’я­зані сплачувати єдиний внесок, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується єдиний внесок (абзац третій частини восьмої ст. 9 Закону про ЄВ).

Важливо:19.10.2017 р.— останній день сплати ЄВ фізичними особами — підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування за IІІ квартал.

Хто не сплачує

Частиною четвертою ст.4 Закону про ЄСВ визначено, щофізичні особи— підприємці, втому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, звільняються відсплати засебе єдиного внеску, якщо вони єпенсіонерами завіком або інвалідами таотримують відповідно дозакону пенсію або соціальну допомогу.

Звіт з ЄВ

Звіт з ЄВ формується та подається відповідно до норм, визначених Порядком № 435.

Пунктом другим розділу ІІІ цього Порядку встановлено, що фізичні особи — підприємці, у тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, формують та подають до органів доходів і зборів звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом. Звітним періодом є календарний рік.

Звіт подається за формою № Д5 згідно з додатком 5 до цього Порядку із зазначенням типу форми «початкова».

При цьому звіт не подається тими платниками, яких звільнено від сплати за себе єдиного внеску.

Водночас, у разі самостійного визначення бази нарахування єдиного внеску фізичні особи — підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування та які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію за віком або соціальну допомогу, формують та подають до органів доходів і зборів звіт самі за себе один раз на рік до 10 лютого року, що настає за звітним періодом (рік).

Проте у разі якщо вищезазначені особи мають найманих працівників, то такі фізичні особи — підприємці є платниками єдиного внеску і зобов’язані на загальних підставах своєчасно та в повному обсязі нараховувати, обчислювати, сплачувати єдиний внесок та подавати звітність до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника єдиного внеску за найманих працівників.

3. Якщо ФОП — найманий працівник

Платниками єдиного внеску єтакож роботодавці, асаме: підприємства, установи таорганізації, інші юридичні особи, утворені відповідно дозаконодавства України, незалежно відформи власності, виду діяльності тагосподарювання, які використовують працю фізичних осіб наумовах трудового договору (контракту) або наінших умовах, передбачених законодавством, чи зацивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного зфізичною особою— підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності згідно звідомостями зЄдиного державного реєстру юридичних осіб тафізичних осіб— підприємців тагромадських формувань), утому числі філії, представництва, відділення таінші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ іорганізацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс ісамостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами (п.1 частини першої ст.4 Закону про ЄВ).

Важливо:До порушників платіжної дисципліни за несвоєчасну сплату єдиного внеску застосовується фінансова санкція у розмірі 20 % від несвоєчасно сплачених сум та нараховується пеня у розмірі 0,1 % за кожен день прострочення платежу.

Базою нарахування єдиного внеску є сума нарахованої кожній застрахованій особі заробітної плати за видами виплат, які включають основну та додаткову заробітну плату, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, у тому числі в натуральній формі, що визначаються відповідно до Закону про оплату праці, та сума винагороди фізичним особам за виконання робіт (надання послуг) за цивільно-правовими договорами (абзац перший п. 1 частини першої ст. 7 Закону про ЄВ).

Отже, законодавством не передбачено звільнення фізичних осіб — підприємців, які одночасно є найманими працівниками на підприємстві, в установі або організації, від сплати єдиного внеску за себе, тому такі особи зобов’язані сплачувати цей внесок на загальних підставах.

Що робити «спрощенцю» при перевищенні встановленого обсягу доходу

Підприємці - платники єдиного податку 1-ї групи, які у календарному кварталі перевищили обсяг доходу 300 тис. грн, з наступного календарного кварталу за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку 2-ї або 3-ї групи, або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.

Такі платники до суми перевищення зобов’язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15%.

Заява подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу.

Платники єдиного податку 2-ї групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу 1,5 млн грн, в наступному податковому (звітному) кварталі за заявою переходять на застосування ставки єдиного податку, визначеної для платників єдиного податку 3-ї групи, або відмовляються від застосування спрощеної системи оподаткування.

Такі платники до суми перевищення зобов’язані застосувати ставку єдиного податку у розмірі 15%.

Заява подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу.

Фізичні особи – підприємці - платники єдиного податку третьої групи, які перевищили у податковому (звітному) періоді обсяг доходу 5 млн грн, до суми перевищення застосовують ставку єдиного податку у розмірі 15 %, а також зобов’язані перейти на загальну систему оподаткування.

Заява про перехід на загальну систему оподаткування подається не пізніше 20 числа місяця, наступного за календарним кварталом, у якому допущено перевищення обсягу доходу.

Зазначена норма визначена пп. 3 п. 293.8 Податкового кодексу України.

Центрами обслуговування платників Покровської ОДПІ надано майже 18 тисяч послуг

До Центрів обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (у м. Покровську, м.Мирнограді та у м.Селидове) протягом січня – вересня п.р. звернулось 278 063 платника податків, якими отримано 17 682 послуги.

Найчастіше до Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області громадяни та платники податків звертаються з метою надання звітності та за отриманням довідок з податковими номерами.

Так, протягом січня – вересня п.р. фахівцями ЦОП прийнято 175413 звітів, у т.ч. засобами e-mail – 153011; видано 9362 довідки з податковими номерами та взято на облік 35 фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Одним з першочергових завдань роботи інспекції у сфері надання адміністративних послуг та сервісів залишається якіснеобслуговування платників податків з використанням сучасних технологій, скороченням втрат часу представників бізнесу та громадян на спілкування з працівниками фіскальної служби. Саме тому в інспекції створено Центри обслуговування платників, в яких в одному місці зосереджено видачу послуг: консультаційних, адміністративних, інформаційних.

В допомогу платникам на інформаційних стендах Центрів обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області розміщено переліки послуг, порядок їх отримання, зразки звітності та інша корисна інформація. Для зручності платників забезпечено доступ до мережі Інтернет, обладнанокомфортні місця для заповнення звітності та очікування.

Довідково повідомляємо контактну інформацію про Центри обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області: м.Покровськ, вул. Європейська, 1 (тел. 06239 22459); м. Мирноград, вул. Центральна, 19 (тел. 06239 542147); м. Селидове, вул. Гоголя, 1 (тел. 06237 23250). Режим роботи: з понеділка по четвер з 9-00 до 18-00 год., у п‘ятницю з 9-00 до 16-45 год., у суботу – з 9 до 13 год., обідня перерва – з 13-00 до 13-45 год., неділя – вихідний.

Переміщення товарних вантажів

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує суб’єктам господарювання, що з питань щодо переміщення товарних вантажів через контрольні пункти в`їзду-виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 години за телефонами «гарячої лінії»: 0993683346 та 0507068055.

Покровська ОДПІ: розвиток комунікацій триває

Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, в рамках проведення роз’яснювальної і комунікативної роботи, беруть участь у роботі Консалтингового центру Покровського міського центру зайнятості Донецької області (далі - Консалтингового центру).

Так, днями заступник начальника відділу з надання адміністративних послуг платникам податків і зборів з фізичних осіб та єдиного внеску Наталія Артюхова та завідувач сектору організації роботи Інна Шпортюк відвідали чергове засідання Консалтингового центру, до роботи якого долучилися також спеціалісти інших державних структур (Красноармійського об’єднаного управління пенсійного фонду України, Центру надання адмінпослуг м. Покровськ, Донецького міського центру зайнятості); представники банківських установ (АТ «Ощадбанк» та КАТ КБ «Приватбанк») та Ліги ділових та професійних жінок України; діючі підприємці; безробітні, які мають намір зайнятись підприємницькою діяльністю; переможці проекту «Український Донецький Куркуль» Донецької ОДА, розробленого в рамках реалізації Регіональної програми розвитку малого та середнього підприємництва в Донецькій області на 2017 - 2017 роки.

В ході заходу працівники Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області надали потенційним учасникам проекту «Український донецький куркуль» - діючим підприємцям та особам, які мають підприємницьку ідею та наміри щодо відкриття власної справи, корисну інформацію з питань оподаткування. Бажаючі мали можливість отримали, також, індивідуальні консультації працівників інспекції.

Додаток_ЗИР.pdf

Державна податкова інспекція

Розповідайте про наш сайт: