Покровська об’єднана державна податкова інспекція повідомляє

опубликовано 02.01.2018 в 08:54

Увага! Виїзний особистий прийом громадян

Заступник начальника – начальник Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Єльникова Алла Петрівна проводить виїзний особистий прийом громадян в Покровській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області 16.02.2018 з 10-00 до 12-00.

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється в приміщенні Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області за адресою: каб.1, вул. Європейська (Горького), буд.1, м. Покровськ з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00(у п’ятницю – до 16.45) або за телефоном: (06239) 22459.

Попередній запис на особистий прийом припиняється за десять робочих днів до календарної дати особистого прийому.

ДФС розпочала консультації з бізнесом щодо змін в СМКОР

Державна фіскальна служба України розпочала відкритий процес підготовки змін до системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних. Відповідно до законодавчих змін СМКОР призупиняє дію на два місяці. За цей час від набрання законом чинності Кабінет Міністрів України має визначити новий порядок дії системи блокування податкових накладних.

Враховуючи це, ДФС розпочато низку консультацій з бізнесом та експертами щодо напрацювання пропозицій до удосконалення системи.

«Ми ініціювали проведення консультацій з бізнесом, експертами, щоб новий порядок роботи СМКОР влаштовував всі сторони – і бізнес, і державу», - зазначив Мирослав Продан під час першої зустрічі з представниками бізнесу в ДФС.

Учасники зустрічі обговорили проблематику підприємств та ДФС у рамках роботи системи і можливі шляхи її вирішення.

На думку бізнесу, потребують розширення критерії визначення ризиковості операцій, які б забезпечили безперешкодну реєстрацію податкових накладних чесному бізнесу та блокування схемного кредиту.

«Попереду у нас багато роботи і ми ініціювали ще до нового року низку зустрічей з бізнесом, експертами, щоб вже починати роботу по змінах в Податковий кодекс, які були прийняті Верховною Радою», - підкреслив в.о. Голови ДФС.

Увага платникам! Змінено деякі форми звітності, які застосовуватимуться з 1 січня 2018 року

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу платників на те, що з 01.01.2018 року запроваджено нові форми звітності, а саме:

- податкова декларація з транспортного податку (форма, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 № 415 у редакції наказу Міністерства фінансів України від 27.06.2017 № 595), електронна форма – J0303602;

- податкова декларація з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності ) за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів України 16.06.2015 № 560 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 23.01.2017 № 9), електронна форма – J0602006;

- розрахунок частки сільськогосподарського товаровиробництва (форма, затверджена наказом Мінагрополітики від 26.12.2011 № 722 наказами Мінагрополітики від 22.03.2013 № 205, від 02.12.2015 № 461, від 29.03.2016 р. № 108, від 17.05.2017 № 245 ), електронна форма - J0303307;

- звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (затверджений наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 469), електронна форма звітності J0101911 з додатками.

Фахівці нагадують, що платникам необхідно своєчасно оновити програмне забезпечення, що використовується для формування та подання до контролюючих органів.

Повідомлення за ф. № 20-ОПП: кому та коли подавати

Відповідно до п.63.3 ст.63 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI, зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), платник податків зобов’язаний стати на облік у відповідних контролюючих органах за основним та неосновним місцем обліку, повідомляти про всі об’єкти оподаткування і об’єкти, пов’язані з оподаткуванням, контролюючі органи за основним місцем обліку згідно з розд. VIII Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 №1588 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 22.04.2014 №462) (далі – Порядок), шляхом подання повідомлення за ф. №20-ОПП.

Відповідно до Порядку повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою N20-ОПП подається протягом 10 робочих днів після їх реєстрації, створення чи відкриття до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.

Об’єктами оподаткування і об’єктами, пов’язаними з оподаткуванням, є майно та дії, у зв’язку з якими у платника податків виникають обов’язки щодо сплати податків та зборів. Такі об’єкти за кожним видом податку та збору визначаються згідно з відповідним розділом ПКУ.

Взяття на облік за неосновним місцем обліку здійснюється, в тому числі, на підставі повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність, за формою N 20-ОПП (додаток 10), поданого платником відповідно до розділу VIII Порядку, та якщо у такому повідомленні платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об'єкта оподаткування.

У разі створення відокремленого підрозділу юридичної особи з місцезнаходженням за межами України повідомлення за формою N 20-ОПП подається юридичною особою протягом 10 робочих днів після створення, реєстрації такого підрозділу до контролюючого органу за основним місцем обліку юридичної особи.

Платники податків, які уклали з відповідним контролюючим органом договір про визнання електронних документів, можуть подати повідомлення за формою N20-ОПП засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством.

У разі зміни відомостей про об'єкт оподаткування, а саме: зміна типу, найменування, місцезнаходження, виду права або стану об'єкта оподаткування, платник податків надає до контролюючого органу за основним місцем обліку повідомлення за формою N 20-ОПП з оновленою інформацією про об'єкт оподаткування, щодо якого відбулися зміни.»

Новації у застосуванні РРО

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу платників податків, що 20.12.2017 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 18.12.2017 № 984 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 серпня 2000 року № 1336» (далі – постанова № 984), якою внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 23.08.2000 № 1336 «Про забезпечення реалізації ст. 10 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – постанова № 1336).

Змінами, внесеними постановою № 984, встановлено граничний розмір річного обсягу розрахункових операцій з продажу товарів (надання послуг), у разі перевищення якого застосування реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) є обов’язковим:

- для форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах 2,3,5,6,13,14,17,22,23,27 Переліку окремих форм та умов проведення діяльності у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, яким дозволено проводити розрахункові операції без застосування РРО, - 500 тис грн на один суб’єкт господарювання;

- для форм та умов проведення діяльності, визначених у пунктах 4 і 7 Переліку, - 250 тис грн. на один структурний (відокремлений) підрозділ.

Крім того, внесеними змінами, зокрема передбачено, що дія постанови № 1336 не поширюється на суб’єктів господарювання, що здійснюють роздрібну торгівлю підакцизними товарами.

Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертають увагу, що підпункти 2 і 6 п.2 змін, затверджених постановою № 984 набирають чинності через шість місяців після набрання чинності постановою № 984. Постанову № 984 опубліковано в офіційному виданні « Урядовий кур’єр» від 20.12.2017 № 240.

Загальні положення оподаткування виграшів або призів

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що до загального місячного (річного) оподаткованого доходу платника податку включаються, зокрема, доходи у вигляді виграшів, призів.

Податковим агентом платника податку під час нарахування доходу у вигляді виграшів або призів у лотерею чи в інші розіграші є особа, яка здійснює таке нарахування. Податковим агентом – оператором у строки, визначені для місячного податкового періоду, до бюджету сплачується загальна сума податку з доходів фізичних осіб, нарахованого за ставкою 18 %, із загальної суми виграшів (призів), виплачених за податковий (звітний) місяць гравцям у лотерею.

Спеціалісти інформують, що податкові агенти – оператори лотереї у податковому розрахунку за формою 1 ДФ відображають загальну суму нарахованих у звітному податковому періоді доходів у вигляді виграшів та загальну суму утриманого з них податку.

Зазначена норма визначена п.п. 164.2.8 ст 164 та п. 170.6 ст. 170 Податкового кодексу України.

Потурбуйся та завчасно отримай цифровий підпис

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що з 11.12.2017 року набрали чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.

Для того щоб переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна на офіційному сайті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС у розділі « Реєстрація користувачів» www. acskidd.gov.ua/r_kor.

Також для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до № 5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

За спеціальне використання природних ресурсів на Донеччині сплачено понад 553 мільйони гривень

Протягом січня-листопада 2017 року за використання природних багатств Донецької області – надр, водних ресурсів та лісів – надійшло понад 553,4 млн гривень. Сплачена цьогоріч сума так званих рентних платежів на 78 млн грн, або на 16%, перевищує минулорічні показники.

У загальній сумі надходжень найбільша доля припадає на рентну плату за користування надрами, що безумовно пов’язано зі специфікою регіону, а саме з вугільно-видобувною галуззю. Так, за одинадцять місяців 2017 року зведений бюджет країни отримав 384,6 млн грн зазначеного податку.

На рентну плату за спеціальне використання води припадає близько 30% від загальних надходжень рентних платежів, або 165,7 млн гривень.

Найменше рентної плати надійшло до місцевих бюджетів області за спеціальне використання лісових ресурсів – 2,3 млн гривень.

У Головному управлінні ДФС у Донецькій області зазначають, що податкові надходження за використання природних багатств регіону є вагомим джерелом фінансування місцевих громад – з початку року у місцевих бюджетах понад 185 млн грн сплачених рентних платежів. Саме тому, у своєчасній сплаті рентних платежів та повноті обліку усіх об’єктів оподаткування крім фіскальних органів зацікавлені і органи місцевого самоврядування.

Донеччина: у компаній, які ухилялися від сплати податків, податкова міліція вилучила 380 тонн брухту чорних металів

Співробітники управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області (спецпідрозділ «Фантом») спільно з Головним слідчим управлінням фінансових розслідувань ДФС України під процесуальним керівництвом Генеральної прокуратури вилучили у компаній, які ухилялися від сплати податків, брухт чорних металів на 2 млн гривень.

В рамках розслідування кримінального провадження за ч.2 ст.205, ч.3 ст.212 КК України встановлено факти фіктивного підприємництва та ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах службовими особами суб'єктів господарювання, які здійснюють заготівлю металобрухту в районі проведення Антитерористичної операції.

За результатами обшуків, проведених в офісних і складських приміщеннях фігурантів, вилучено та передано на відповідальне зберігання 380 тонн брухту чорних металів орієнтовною вартістю 2 млн гривень.

Тривають слідчі дії.

Переміщення товарних вантажів

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує платникам податків, що з питань щодо переміщення товарних платежів через контрольні пункти в’їзду або виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 годин за телефонами «гарячої лінії»: 0993683346 або 0507068055.

Розповідайте про наш сайт: