​Веб-портал Пенсійного фонду України: як зареєструватися і з якою метою?

опубликовано 22.01.2019 в 15:14

Веб-портал Пенсійного фонду України надає можливість кожному громадянину контролювати свого роботодавця: чи сплачує роботодавець кошти до Пенсійного фонду, чи вірно відображені індивідуальні дані. Доцільно також перевірити зарахований страховий стаж, адже це безпосередньо впливає на величину майбутньої пенсії.

Веб-портал дозволяє отримати ряд інших послуг:

- для пенсіонерів реалізована можливість отримувати відомості з власної пенсійної справи щодо суми призначеної пенсії з урахуванням усіх встановлених надбавок, виду пенсії, тощо;

- отримання електронних документів з підтвердженим QR-кодом (довідка про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу);

- для роботодавців: перегляд даних зі сплати внесків, пені, штрафів; перегляд поданої звітності, інформація, подана страхувальником про застрахованих осіб;

- запис на прийом до фахівців Пенсійного фонду з можливістю вибору часу, зручного для відвідування;

- замовити смс - інформування про розмір страхового стажу (починаючи із 2004 року), про стан призначення, перерахунку пенсії, про сплату внесків роботодавцем.

При цьому веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Для того, щоб стати користувачем веб-порталу електронних послуг небхідно увійти за адресою portal.pfu.gov.ua з будь-якого електронного пристрою: комп’ютер, ноутбук, планшет, мобільний телефон за наявності підключення до мережі інтернет наступними способами:

1. За допомогою електронно-цифрового підпису. Для цього необхідно пройти Он-лайн реєстрацію за електронно-цифровим ключем (ЕЦП). Ключ ЕЦП знаходиться на будь якому носії (наприклад, флешка чи жорсткий диск комп’ютера). Щоб отримати ЕЦП необхідно звернутися в Акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК)

2. За логіном і паролем. Дана форма реєстрації можлива при наявності реєстраційного коду. Його можна отримати, особисто звернувшись до органів Фонду із заявою, при наявності паспорта та ідентифікаційного коду - для фізичних осіб, а також документом, що посвідчує належність до відповідної установи - для юридичних осіб.

3. За допомогою електронного пенсійного посвідчення

Використовуйте новітні технології Пенсійного фонду!

Розповідайте про наш сайт: