Вебпортал Пенсійного фонду України. Вимоги конфіденційності при активації облікового запису.

опубликовано 22.11.2019 в 14:04

Порядок реєстрації користувачів на Веб-порталі визначений Положенням про організацію прийому та обслуговування осіб, які звертаються до органів Пенсійного фонду України, затвердженим постановою правління Пенсійного фонду України від 30.07.2015 №13-1 (із змінами), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 18.08.2015 за № 991/27436.

Для зручності процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена та передбачає такі способи реєстрації:

-за логіном та паролем

-за електронно-цифровим підписом

-за допомогою електронного пенсійного посвідчення

В випадку реєстрації користувача за логіном і паролем використовується відповідний код доступу, який отримали в Пенсійному фонді України. Скористатися електронними послугами Веб-порталу можна після авторизації свого облікового запису з зазначенням відомого лише користувачу логіна та пароля. УВАГА! При авторизації необхідно використовувати тільки особистий

e-mail з метою дотримання захисту персональних даних.

Враховуючи те, що за результатами активації користувача на електронну поштову скриньку надходить персональний логін і пароль для доступу до особистого кабінету застрахованої особи за умов реєстрації на електронну скриньку більше ніж одного користувача виникає ризик доступу третіх осіб до персональних даних застрахованої особи, що суперечить вимогам законодавства про захист персональних даних та інформації.

Зареєструвавшись на Веб-порталі, кожен знайде для себе багато корисної інформації:

- інформацію, накопичену в базі даних персоніфікованого обліку;

- відомості з власної пенсійної справи;

- можливість подавати заяву-запит на попереднє замовлення паперових документів;

- можливість записатись на прийом до органу Пенсійного фонду, обравши зручний час для відвідування. Подавати скарги до органів Фонду;

- смс-інформування про розмір страхового стажу (починаючи із 2004року), про стан призначення, перерахунку пенсії, про сплату страхових внесків;

- можливість отримання електронних документів з підтвердженим QR-кодом (довідка про доходи пенсіонера, індивідуальні відомості про застраховану особу).

- можливість подання документів для призначення пенсії дистанційно в електронному вигляді (заява та копії документів, завірені електронним підписом).

Веб-портал надає можливість заощадити особистий час, оскільки в такий спосіб можна отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення з дотриманням вимог до захисту персональних даних.


Розповідайте про наш сайт: