Сектор з архівної роботи Виконавчого комітету Мирноградської міської ради

Сектор з архівної роботи Виконавчого комітету Мирноградської міської ради створений згідно із рішенням міської ради від 13 квітня 2016 року № VІІ/ 9-3. 

До складу сектору входять:

начальник - Кривощокова Олена Борисівна;

головний спеціаліст – Зелінська Людмила Анатоліївна

Адреса:

85327, Україна, Донецька область,
м. Мирноград, м-н «Молодіжний», 59
тел./факс +38(06239) 6-11-22
e-mail: mail@dimitrov-rada.gov.ua

Місце знаходження:

Кабінет № 41 адміністративної будівлі Управління соціально захисту населення в м. Мирнограді.

Транспорт:

Автобус № 2, 4, 5, 6, 51 до зупинки № 1 мікрорайон «Молодіжний»

Часи роботи:

Понеділок-четвер: з 8:00 до 17:00,
П’ятниця: з 8:00 до 15:45,
Перерва: з 12:00 до 12:45.

Основні напрямки роботи

  1. Реалізація державної політики у сфері архівної справи і діловодства в межах своєї компетенції, здійснення управління архівною справою і діловодством на території міста.
  2. Забезпечення дотримання Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи».
  3. Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами, що мають місцеве значення, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.
  4. Забезпечення централізованого тимчасового зберігання архівних документів, що не належать до Національного архівного фонду, ведення їх обліку та використання відомостей, що в них містяться у Трудовому архіві.
  5. Здійснення приймання та зберігання документів тривалого строку зберігання з кадрових питань (з особового складу) та тимчасового зберігання ліквідованих юридичних осіб незалежно від форми власності, підпорядкування та фізичних осіб - підприємців, які припинили свою діяльність, що діяли (були зареєстровані) на цій території в упорядкованому стані за описами справ, схваленими сектором з архівної роботи Виконавчого комітету міської ради.
  6. Видавання підприємствам, установам і організаціям архівних довідок, копій та витяги з документів, що зберігаються у секторі, а громадянам – довідки соціально-правового характеру, а також іншим шляхи задовольняє запити юридичних і фізичних осіб щодо використання архівної інформації.
  7. Перевіряння роботи архівних підрозділів і служб діловодства на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають в зоні комплектування сектору незалежно від форм власності з метою здійснення контролю за дотриманням строків зберігання архівних документів, вимог щодо умов їх зберігання, порядку ведення обліку та доступу до них, надає зазначеним підрозділам і службам методичну допомогу в організації діловодства та зберігання документів.

Матеріали

Розповідайте про наш сайт: