Управління соціального захисту населення

Адреса управління: Донецька область, м. Димитров м-н «Молодіжний», 59

Тел. (06239) 6-34-40, факс (06239) 6-10-52, E-mail: dimitrov.utszn@yandex.ua

Начальник управління: Вострикова Світлана Олександрівна

Заступник начальника: Гармашова Аліна Сергіївна

Графік роботи управління:

  • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00
  • п’ятниця — з 8.00 до 15.45
  • перерва: з 12.00 до 12.45
  • вихідний: субота, неділя

Графік прийому громадян:

  • понеділок-четвер — з 8.00 до 17.00
  • п’ятниця — з 8.00 до 15.45 без обідньої перерви

Графік особистого прийому громадян керівництвом управління праці та соціального захисту населення

№ п/п

Прізвище, ім’я,по-батькові керівника

Посада

Дні прийому

Години прийому

1.

Вострикова Світлана Олександрівна

Начальник управління

Кожний понеділок

9:00 до 12:00

2.

Гармашова Аліна Сергіївна

Заступник начальника управління

Кожний вівторок

9:00 до 12:00

3.

Соколова Світлана Володимирівна

Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності

Кожна середа

9:00 до 12:00

4.

Ніколаєнко Ірина Анатоліївна

Начальник відділу компенсаційних виплат та персоніфікованого обліку

Кожний четвер

9:00 до 12:00

5.

Ільюшина Наталія Володимирівна

Начальник відділу грошових виплат та компенсацій

Кожну п'ятницю

9:00 до 12:00

Особистий прийом громадян проводиться в кімнаті №14 управління.

Графік виїзного прийому громадян керівництвом управління соціального захисту населення Димитровської міської ради на 2016 рік

Січень, квітень, липень, жовтень 2016 року

№ п/п

Дата та час проведення

Місце проведення

Прізвище, ім.’я, по-батькові

1.

05.01.2016 06.04.2016 07.07.2016 06.10.2016
з 10:00-12:00

Управління Пенсійного фонду України в м.Димитрові

Вострикова С.О., начальник управління

2.

12.01.2016 18.04.2016 21.07.2016 20.10.2016
з 10:00-12:00

Громадський контроль кв.40, б.1, кім.№6

Гармашова А.С., заступник начальника управління

3.

27.01.2016 21.04.2016 29.07.2016 14.10.2016
з 10:00-12:00

Димитровський міський центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м-н Молодіжний, 51/63

Гармашова А.С., заступник начальника управління

4.

28.01.2016 13.04.2016 22.07.2016 21.10.2016
з 10:00–12:00

Димитровська Центральна міська лікарня

Вострикова С.О., начальник управління

Лютий, травень, серпень, листопад 2016 року

5.

19.02.2016 12.05.2016 10.08.2016 10.11.2016
з 10:00-12:00

Комунальний заклад Димитровського центру первинної медико-санітарної допомоги

Вострикова С.О., начальник управління

6.

04.02.2016 11.05.2016 05.08.2016 04.11.2016
з 10:00-12:00

КП «Компанія» «Вода-Донбасу» Димитровське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства

Гармашова А.С., заступник начальника управління

7.

26.02.2016 26.05.2016 18.08.2016 17.11.2016
з 10:00-12:00

Рада об’єднаної міської організації ветеранів, війни та праці вул. Артема,4 шт.Центральна

Вострикова С.О., начальник управління

8.

18.02.2016 27.05.2016 19.08.2016 18.11.2016
з 10:00-12:00

Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м.Димитрові

Гармашова А.С., заступник начальника управління

Березень, червень, вересень, грудень 2016 року

9.

23.03.2016 02.06.2016 08.09.2016 01.12.2016
з 10:00-12:00

Міська рада інвалідів м-н Молодіжний гурт №2 к.8

Вострикова С.О., начальник управління

10.

11.03.2016 03.06.2016 09.09.2016 02.12.2016
з 10:00-12:00

Міський відділ освіти

Гармашова А.С., заступник начальника управління

11.

29.03.2016 16.06.2016 22.09.2016 15.12.2016
з 10:00-12:00

Димитровський міський центр зайнятості

Вострикова С.О., начальник управління

12.

25.03.2016 20.06.2016 23.09.2016 16.12.2016
з 10:00-12:00

КП «Донецьктеплокоммуненерго» Димитровське відділення «Димитровтепломережа»

Гармашова А.С., заступник начальника управління

ГРАФІК проведення і чергування на „Прямій лінії” з населенням міста керівництвом управління на 2016 рік

№ п/п

Прізвище, ім’я, по-батькові керівника

Посада

Дні проведення „Прямої лінії”

1.

Вострикова Світлана Олександрівна

Начальник управління

22.01.2016 09.02.2016

03.03.2016 26.04.2016

05.05.2016 23.06.2016

07.07.2016 24.08.2016

14.09.2016 26.10.2016

03.11.2016 07.12.2016

2.

Гармашова Аліна Сергіївна

Заступник начальника управління

29.01.2016 23.02.2016

15.03.2016 19.04.2016

24.05.2016 22.06.2016

15.07.2016 11.08.2016

21.09.2016 07.10.2016

25.11.2016 28.12.2016

«Пряма лінія» проводиться в кімнаті №27 управління соціального захисту населення Димитровської міської ради у І, ІІІ п’ятницю місяця з 13.00 до 14.00 за телефоном 6-34-40. «Пряма лінія» проводиться в кімнаті №27 управління.

Інформація про управління

Управління праці та соціального захисту населення Димитровської міської ради діє на підставі Положення про управління, затвердженого рішенням міської ради від 24.06.2004 № IV-19/14 (в редакції від 22.01.2014 року № VI/71-8)

Управління є юридичною особою, підзвітне і підконтрольне міській раді, виконавчому комітету міської ради, міському голові та відповідно головному управлінню праці та соціального захисту населення Донецької облдержадміністрації. Управління є розпорядником бюджетних коштів.

Вид діяльності: управління в соціальній сфері.

Форма власності — комунальна.

Організаційно-правова форма господарювання — орган місцевого самоврядування.

Управління у своїй діяльності керується: Конституцією і Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, розпорядженнями голови обласної держадміністрації, міського голови, наказами начальника головного управління праці та соціального захисту населення обласної держадміністрації, рішеннями Димитровської міської ради, а також Положенням про управління.

Основними завданнями управління є:

  • забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення;
  • удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;
  • нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду, проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
  • призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
  • у межах своєї компетенції бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за місцем їх проживання;
  • забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їхнім здібностям і можливостям;
  • сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

Управління має 3 відділи та 5 самостійних секторів:

1. Відділ грошових виплат і компенсацій (начальник — Ільюшина Наталія Володимирівна), тел.6-40-75.

Основними завданнями відділу є правильне і своєчасне призначення та виплата встановлених законодавством державних допомог. Відділ забезпечує у межах своїх повноважень дотримання законодавства про соціальний захист населення, що потребують підтримки.


Надає такі послуги: адресну державну допомогу, надання субсидій, надання соціального захисту учням та студентам з числа дітей-сиріт та дітей, що позбавлені батьківського піклування.

2. Відділ бухгалтерського обліку та звітності (начальник — Соколова Світлана Володимирівна), тел.6-04-13.

Основними завданнями відділу є організація бухгалтерського обліку управління, контроль за правильним та економним використанням бюджетних коштів, за рухом матеріальних та фінансових ресурсів.

Відділ забезпечує повне та достовірне відображення інформації, що міститься у прийнятих до обліку документів.

3. Відділ персоніфікованого обліку та компенсаційних виплат (начальник — Ніколаєнко Ірина Анатоліївна), тел.6-45-35.

Основними завданнями відділу є виконання завдань щодо реалізації програм з питань соціально незахищених громадян та реалізація конституційного права на соціальний захист пільгових категорій громадян.


Відділ забезпечує розроблення і поступове запровадження діючих пільг та своєчасне виконання завдань щодо соціального захисту відповідних категорій населення.


Надає такі послуги: надання пільг, компенсацій, соціальних гарантій всій пільговій категорії громадян відповідно до чинного законодавства.

4. Сектор кадрово-правової роботи (завідувач — Камозіна Олена Валеріївна), тел.6-34-40.

Основними завданнями сектору є реалізації державної правової політики та державної політики з питань роботи з кадрами в управлінні


Сектор забезпечує захист законних інтересів управління та правильного застосування законодавства.

5. Сектор автоматизованої обробки інформації та контролю за призначенням соціальних виплат (завідувач — Фіщенко Ольга Валентинівна), тел.6-45-35.

Основними завданнями сектору є підтримання в актуальному стані та організація доступу до баз даних, проведення фіксації баз даних пільговиків та інших отримувачів, виконання комплексу робіт згідно з інструкцією по автоматизованій виплаті субсидій тощо.

Сектор забезпечує заходи щодо збереження і цілісності баз даних.

6. Сектор державних соціальних інспекторів (головний державний соціальний інспектор — Щербініна Олена Юріївна), тел.6-40-75.

Основними завданнями сектору є перевірки достовірності та повноти наданої одержувачами інформації.


Відділ забезпечує контроль за цільовим використанням коштів, передбачених для надання державної соціальної допомоги.

7. Сектор з питань праці та соціально-трудових відносин (завідувач — Завірюха Вікторія Олегівна),тел. 6-21-70.

Основними завданнями сектору є розробка і створення цільових програм по раціональному використанню трудових ресурсів, по безпечній життєдіяльності населення.

Сектор забезпечує в межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, про оплату праці, про охорону праці, про належні умови праці.

8. Сектор контролю за призначенням пенсій (завідувач — Галата Алла Дмитрівна), тел.6-21-70.

Основними завданнями сектору є додержання законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення.

Сектор забезпечує здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.

Матеріали

Розповідайте про наш сайт: