Управління соціального захисту населення міської ради

Опубликовано 09.10.2019

є структурним підрозділом Мирноградської міської ради, що утворюється міською радою, входить до її складу і в межах відповідної території забезпечує виконання покладених на нього завдань, підзвітне і підконтрольне Мирноградській міській раді, підпорядковане виконавчому комітету Мирноградської міської ради, Мирноградському міському голові, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації.

У своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства соціальної політики України, розпорядженнями голови Донецької облдержадміністрації, рішеннями обласної ради, наказами Департаменту соціального захисту населення Донецької обласної державної адміністрації, розпорядженнями Мирноградського міського голови, рішеннями Мирноградської міської ради, рішеннями виконавчого комітету Мирноградської міської ради, іншими актами у сфері соціального захисту, а також Положенням про управління.

Основні завдання Управління:

Забезпечення реалізації державної соціальної політики на території міста у сфері соціального захисту населення, що включає:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями;

2) забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, виконання програм і здійснення заходів у цій сфері;

3) призначення та виплату соціальної допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, встановлених законодавством України, надання субсидій та пільг для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

4) організацію соціального обслуговування населення, здійснення соціальної роботи та надання соціальних послуг шляхом розвитку спеціалізованих закладів, організацій, які надають соціальні послуги;

5) розроблення та організацію виконання комплексних програм та заходів щодо поліпшення становища соціально-вразливих верств населення, сімей та громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат та послуг за місцем проживання, перебування;

6) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю до об’єктів соціальної інфраструктури;

7) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;

8) здійснення формування та реалізації державної політики у сфері оздоровлення та відпочинку дітей.

№ п/п Посада Ф И О каб. № телефону ел. адреса
Начальник управління Вострикова Світлана Олександрівна вул. Лізи Чайкіної, буд. 32, 2 поверх, кабінет 12 (06239)7-60-40 25953304@mail.gov.ua
Заступник начальника управління Гармашова Аліна Сергіївна вул. Лізи Чайкіної, буд. 32, 2 поверх, кабінет 12 (06239)7-60-40 25953304@mail.gov.ua
Начальник відділу компенсаційних виплат та персоніфікованого обліку Ніколаєнко Ірина Анатоліївна вул. Лізи Чайкіної, буд. 32, 2 поверх, кабінет 12 (06239)7-60-40 25953304@mail.gov.ua
Начальник відділу грошових виплат та компенсацій Гордяк Юлія Миколаївна вул. Лізи Чайкіної, буд. 32, 2 поверх, кабінет 12 (06239)7-60-40 25953304@mail.gov.ua
Начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Буланьонкова Ірина Володимирівна вул. Лізи Чайкіної, буд. 32, 2 поверх, кабінет 7 (06239)7-60-40 25953304@mail.gov.ua

Розповідайте про наш сайт: