Звіт по програмі малого та середнього бізнесу за 1 квартал 2016 року

Опубликовано 09.08.2016

Інформація

про хід виконання місцевої програми розвитку малого підприємництва на 2015 – 2016 роки

в м. Димитров станом на 01.04.2016 року

Станом на 01.01.2015 згідно статистичних даних у місті зареєстровано 488 юридичних осіб. Зайнято у сфері підприємництва 1320 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб. Всього по місту функціонує 96 малих підприємства, з них 82 – це мікропідприємства. Станом на 01.04.2016 року по даним реєстраційної служби в місті зареєстровано 596 юридичних осіб та 1 096 фізичних осіб-підприємців. Це складає взагалі 6,3 % працездатного населення міста.

Перераховано до бюджету єдиного податку – 1 656,4 тис. грн.

За 1 квартал 2016 року в міський бюджет від суб’єктів малого бізнесу 4 986,8 тис. грн., що дорівнює 17,7 % від суми власних надходжень.

В І кварталі 2016 року в оренду передано 7 нежитлових вбудованих приміщень загальною площею 1359,02 м.кв.

Крім того, станом на 01.04.2016 в оренді знаходиться комунальне майно (будівлі та приміщення) на загальній площі 1999,46 м.кв. по договорах, укладених в попередні роки.

Перелік об’єктів комунального майна, що підлягає приватизації в 2016 році, затверджений рішенням сесії Димитровської міської ради від 20.01.2016 №УІІ/4-12. В даному Переліку затверджений один об’єкт: будівля торгівельного кіоску, розташована за адресою м. Димитров, вул. Ватутіна, 22 «в», площею 5,2 м.кв.

Згідно поданого оголошення 29.02.2016 відбувся конкурс з продажу вищевказаного торгівельного кіоску, за результатами якого переможцем із трьох учасників обрано фізичну особу, яка запропонував найвищу ціну 87,0 тис. грн. з ПДВ за об’єкт, вартість якого за експертною оцінкою становила 18,6 тис. грн. з ПДВ.

Згідно Програми соціально-економічного розвитку міста по розділу «Торгівля і ресторанне господарство» заплановано роздрібний товарообіг на суму 416 575,0 тис. грн.

У звітному періоді відкрито 1 магазин, 1 підприємство побутового обслуговування. Внаслідок розширення торговельної мережі створено додатково 2 робочих місця. Отримано додаткового товарообігу на суму 128,0 тис. грн. Загальний товарообіг, за оперативними даними становить 130,9 млн. грн. Роздрібний товарообіг на душу населення склав 2 079,0 грн.

За попередніми даними рівень заробітної плати залишається на такому рівні: середньомісячна заробітна плата працівників оптової роздрібної торгівлі – 1 700,0 грн., ресторанного господарства – 1 513,0 грн.

Обсяг побутових послуг юридичних та фізичних осіб за 1 квартал 2016 року складає за оперативними даними 730,0 тис. грн. (в тому числі юридичні особи – 40,0 тис. грн., фізичні особи – 690,0 тис. грн.), відрахування до бюджету 0,3 тис. грн., додатковий обсяг послуг – 8,7 тис. грн. Створено додатково 2 робочих місця.

Середньомісячна заробітна плата на підприємствах побутового обслуговування складає 1600,0 грн.

У підтримку вітчизняних товаровиробників на базі підприємств торгівлі у звітному періоді проведено 1 виставка – продаж продуктів харчування, вироблених на підприємствах і господарствах Донецької області. Проведено 13 ярмарків з продажу товарів народного споживання і сільськогосподарської продукції, у тому числі ярмарок вихідного дня. Товарообіг від цих заходів склав 108,7 тис. грн.

До обслуговування житлово-комунального господарства залучено два підприємства приватної форми власності: ПП «Домінант-сервіс», ПП «ПЖФ Гарант-сервіс» які обслуговують 466,0 тис.кв. м.

Міським центром зайнятості а звітний період проведено 23 семінари «Як розпочати свій бізнес?», прийняли участь 274 осіб, з них жінок 102 осіб, молоді 105 осіб, безробітних 274 особи. За сприянням центру зайнятості на базі Центральної міської бібліотеки 12.01.2016 та 08.02.2016 проведено 2 тренінги на тему: «Відкриття власної справи» для безробітних та осіб внутрішньо перемішених (прийняло участь 27 осіб).

Протягом звітного періоду отримання фахової підготовки основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи не відбувались, за рахунок надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності не було створено жодного робочого місця із-за відсутності коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

За звітний період в м. Димитрові міським відділом освіти та центральною міською лікарнею залучено73 суб’єкта малого бізнесу для виконання робіт та послуг за державні кошти на суму 3 870,4 тис. грн.

Управлінням ПФУ в м.Димитрові проведено 6 зустрічей в трудових колективах, на яких були присутні 1257 осіб (18.01.2016 – ДП «Красноармійськвугілля», 25.01.2016 - ВП «Шахта Димитрова», 04.02.2016 - 10ВГРЗ, 17.02.2016 - КМПУ «Міська інфекційна лікарня, 17.03.2016 – ДПУВКГ «Компанія «Вода Донбасу», 22.03.2016 - ДЦМЛ). Проведено 1 семінар з 22 ФЛП та бухгалтерами на тему “Роз’яснення норм чинного Закону України від 28.12.2014 № 77-VIII. Проведено 1 круглий стіл з керівниками 10 підприємств міста на тему: «Перспективи діяльності бюджетоутворюючих підприємств міста на 2016 рік та прогноз надходжень до бюджетів усіх рівнів» Протягом 1 кварталу проведено індивідуальну роботу з 306 роботодавцями, розповсюджено друковані пам’ятки “Зацікавити кожного дбати про свою пенсію у кількості 300 шт.

Димитровським відділенням Красноармійської ОДПІ Донецької області ГУ ДФС України проведено 24 заходи щодо легалізації в сфері трудових відносин. Шляхом проведення даних заходів легалізована праця 150 осіб, додатково отримано 23,7 тис. грн. Проведено 9 семінарів з питань легалізації зайнятості, на яких були присутні 256 чол. Розміщено 37 матеріалів в засобах масової інформації, а саме «Родной город», «Телескоп», «Регіональні вісті», «Наша зоря», на телебаченні 38 матеріалів. На офіційних сайтах Димитровської міської ради, Красноармійської міської ради та райдержадміністрації розміщено об’яви щодо ризиків не легалізованої зайнятості, правил сплати єдиного внеску, інформації для платників щодо змін у законодавстві (53 матеріалів), проведено 1 гарячу лінію, 132 круглих столи.

Центр надання адміністративних послугум. Димитрові (далі – Центр) розпочав діяльність з1 липня 2013 року, навиконання завдання Президента України щодо Концепції реформування місцевого самоврядування.

В роботі Центра на 01.04.2016 приймають участь 8 суб’єктів надання адміністративних послуг:

відділ архітектури, містобудування та земельних відносин виконавчого комітету Димитровської міської ради,

служба у справах дітей Виконавчого комітету Димитровської міської ради,

  • сектор у справах сім’ї та молоді Виконавчого комітету Димитровської міської ради;

сектор торгівлі, побутового обслуговування населення та підприємництва Виконавчого комітету Димитровської міської ради;

  • управління комунальної власності;
  • відділ Держгеокадастру у м.Димитрові Донецької області;
  • Департамент державної архітектурно-будівелної інспекції в Донецькій області.

Станом на 01.04.2016 Центром було надано 368 адміністративних послуг. Консультацій надано – 78 одиниць.

В місті успішно працює муніципальний портал м.Димитрова dimitrov.com.ua, який є загальнодоступним джерело інформації щодо діяльності адміністрації та служб міста. Тут можливо ознайомитися з нормативно-правовими актами, довідково-аналітичними матеріалами, інформацією щодо соціально-економічного, культурного розвитку міста, про діяльність в сфері освіти, охорони здоров’я, про допомогу підприємцям.

Муніципальний «Контакт-центр» - це можливість прямого зв’язку з органами влади без черги та оформлення паперів.

Транспортні перевезення в місті здійснює ТОВ «ПСБ» на 6 маршрутах 20 транспортними засобами.

22.03.2015 року відбулися засідання Координаційної ради., на якому було розглянуті питання щодо виконання програми розвитку малого бізнесу в місті Димитрові за 2015 рік, стан реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» за 2015 рік та виконання плану роботи Координаційної ради за 2015 рік та затверджено план діяльності Координаційної ради з питань розвитку підприємництва на 2016 рік

В місті діють громадські об’єднання підприємців:

  • Рада підприємців (надання консультаційно-правової допомоги, сприяння у розвитку підприємницької діяльності, надання благодійної та спонсорської допомоги);
  • Благодійний фонд «соціально-економічного розвитку міста Димитрова» (благодійна діяльність по наданню фінансової, матеріальної допомоги громаді для вирішення соціальних проблем міста).

Розроблено сторінку «Регуляторна політика» на офіційному сайті Димитровської міської ради, де розміщено електронний реєстр регуляторних актів, якій постійно оновлюється.

Плани з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік розроблено та затверджено рішенням сесії міської ради від 09.12.2015 №VII/2-12 та рішення Виконавчого комітету міської ради від 25.11.2015 № 327. Прийнято протягом 1 кварталу 2016 року рішення сесії міської ради від 20.01.2016 № VII/4-10 «Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг у м.Димитров у новій редакції». На офіційному сайті оприлюднено проект рішення Димитровської міської ради „Положення про порядок встановлення земельного сервітуту під розміщення тимчасових споруд” та аналіз впливу к даному рішенню.

Проведено 3 звіти щодо періодичного відстеження результативності регуляторних актів:

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-7 «Про затвердження Програми розроблення містобудівної документації у місті Димитрові на 2012-2015 роки»;

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-8 «Про затвердження Програми створення та розвитку містобудівного кадастру у місті Димитрові на 2012-2015 роки»;

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-9 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова».

2 повторних звіта:

рішення сесії міської ради від 10.04.2013 № VI/54-13 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2012 № VI/43-9 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова»;

рішення сесії міської ради від 16.07.2014 № VI/80-13 «Про внесення змін до Порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова».

Начальник відділу економіки,

аналізу та прогнозування Л.І. Полегонько

Розповідайте про наш сайт: