Звіт по програмі малого та середнього бізнесу за 1 півріччя 2016 року

Опубликовано 10.08.2016

Інформація

про хід виконання місцевої програми розвитку малого підприємництва на 2015 – 2016 роки

в м. Мирноград станом на 01.07.2016 року

Станом на 01.01.2015 згідно статистичних даних у місті зареєстровано 488 юридичних осіб. Зайнято у сфері підприємництва 1320 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб. Всього по місту функціонує 96 малих підприємства, з них 82 – це мікропідприємства. Станом на 01.07.2016 року по даним реєстраційної служби в місті зареєстровано 617 юридичних осіб та 1 114 фізичних осіб-підприємців. Це складає взагалі 6,3 % працездатного населення міста.

Перераховано до бюджету єдиного податку – 3 491,3 тис. грн.

За 1 півріччя 2016 року в міський бюджет від суб’єктів малого бізнесу 10 524,6 тис. грн., що дорівнює 18,4 % від суми власних надходжень.

В ІI кварталі 2016 року в оренду передано 4 нежитлових вбудованих приміщень загальною площею 347,0 м.кв.

Крім того, станом на 01.07.2016 в оренді знаходиться комунальне майно (будівлі та приміщення) по договорах, укладених в попередні роки, а саме з фізичними та юридичними особами – підприємцями на площіна загальній площі 1939,37 м.кв. та з державними і комунальними установами на площі 4724,1 м.кв. Також наявні пустуючи вбудовані приміщення в кількості 2 од. на загальній площі 70,0 м.кв. та будівля колишнього кінотеатру на площі 1 800,0 м.кв Перелік об’єктів комунального майна, що підлягає приватизації в 2016 році, затверджений рішенням сесії Димитровської міської ради від 20.01.2016 №УІІ/4-12. В даному Переліку затверджений один об’єкт: будівля торгівельного кіоску, розташована за адресою м. Димитров, вул. Ватутіна, 22 «в», площею 5,2 м.кв., який продано в 1 кварталі 2016 року. В 2 кварталі 2016 року зміни до вказаного Переліку не носились, продаж комунального майна не здійснювався.

Згідно Програми соціально-економічного розвитку міста по розділу «Торгівля і ресторанне господарство» заплановано роздрібний товарообіг на суму 416 575,0 тис. грн.

У звітному періоді відкрито 2 магазини, 1 підприємство побутового обслуговування. Внаслідок розширення торговельної мережі створено додатково 4 робочих місця. Отримано додаткового товарообігу на суму 280,0 тис. грн. Загальний товарообіг, за оперативними даними становить 208,3млн. грн. Роздрібний товарообіг на душу населення склав 4166,9грн.

За попередніми даними рівень заробітної плати залишається на такому рівні: середньомісячна заробітна плата працівників оптової роздрібної торгівлі – 1 750,0 грн., ресторанного господарства – 1 478,0 грн.

Обсяг побутових послуг юридичних та фізичних осіб за 1 півріччя 2016 року складає за оперативними даними 1 436,0 тис. грн. (в тому числі юридичні особи – 81,0 тис. грн., фізичні особи – 1 395,0 тис. грн.), відрахування до бюджету 0,6 тис. грн., додатковий обсяг послуг – 19,6 тис. грн. Створено додатково 2 робочих місця.

Середньомісячна заробітна плата на підприємствах побутового обслуговування складає 1600,0 грн.

У підтримку вітчизняних товаровиробників на базі підприємств торгівлі у звітному періоді проведено 3 виставки – продажу продуктів харчування, вироблених на підприємствах і господарствах Донецької області. Проведено 26 ярмарок з продажу товарів народного споживання і сільськогосподарської продукції, у тому числі ярмарок вихідного дня. Товарообіг від цих заходів склав 235,3 тис. грн.

До обслуговування житлово-комунального господарства залучено два підприємства приватної форми власності: ПП «Домінант-сервіс», ПП «ПЖФ Гарант-сервіс» які обслуговують 466,0 тис.кв. м.

За звітний період проведено 49 семінарів «Як розпочати свій бізнес?» - 540 осіб, з них: жінки – 242 особи, молодь – 215 осіб, безробітні 540 особи.

12.01.2016 та 08.02.2016 на базі Центральної міської бібліотеки проведено 2тренінги на тему: «Відкриття власної справи» для безробітних та осіб внутрішньо перемішених (прийняло участь 27 осіб) .4 семінари «Від бізнес-ідеї до власної справи» - 74 безробітних.

Протягом звітного періоду отримання фахової підготовки основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи не відбувались, за рахунок надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності не було створено жодного робочого місця із-за відсутності коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

За звітний період в м. Димитрові міським відділом освіти та центральною міською лікарнею залучено 104 суб’єкта малого бізнесу для виконання робіт та послуг за державні кошти на суму 2 647,5 тис. грн.

Управлінням ПФУ в м.Димитрові проведено 10 зустрічей в трудових колективах, на яких були присутні 2 474 осіб (18.01.2016 – ДП «Красноармійськвугілля», 25.01.2016 - ВП «Шахта Димитрова», 04.02.2016 - 10ВГРЗ, 17.02.2016 - КМПУ «Міська інфекційна лікарня, 17.03.2016 – ДПУВКГ «Компанія «Вода Донбасу», 22.03.2016 – ДЦМЛ, 21.04.2016 – ВП «Автомобіліст», 20.05.2016 – відділ освіти, 05.06.2016 – ВП «Вуглепостач» ДП «Красноармійськвугілля», 21.06.2016 – УСЗН)). Проведено 1 семінар з 22 ФЛП та бухгалтерами на тему “Роз’яснення норм чинного Закону України від 28.12.2014 № 77-VIII. Проведено 1 круглий стіл з керівникками 10 підприємств міста на тему: «Перспективи діяльності бюджетоутворюючих підприємств міста на 2016 рік та прогноз надходжень до бюджетів усіх рівнів» Протягом 1 півріччя проведено індивідуальну роботу з 310 роботодавцями, розповсюджено друковані пам’ятки “зацікавити кожного дбати про свою пенсію у кількості 1156 шт.

Димитровським відділенням Красноармійської ОДПІ Донецької області ГУ ДФС України проведено 12заходів щодо легалізації в сфері трудових відносин. Шляхом проведення даних заходів легалізована праця 126 осіб, додатково отримано 93,7 тис. грн. Розміщено 38 матеріалів в засобах масової інформації, а саме «Родной город», «Телескоп». На офіційних сайтах Димитровської міської ради, Красноармійської міської ради та райдержадміністрації розміщено об’яви щодо ризиків не легалізованої зайнятості, правил сплати єдиного внеску, інформації для платників щодо змін у законодавстві (46 матеріалів), проведено 4 семінари та наради, 1 круглий стіл, 1 гаряча лінія

В місті успішно працює муніципальний портал м.Димитрова dimitrov.com.ua, який є загальнодоступним джерелом інформації щодо діяльності адміністрації та служб міста. Тут можливо ознайомитися з нормативно-правовими актами, довідково-аналітичними матеріалами, інформацією щодо соціально-економічного, культурного розвитку міста, про діяльність в сфері освіти, охорони здоров’я, про допомогу підприємцям.

Муніципальний «Контакт-центр» - це можливість прямого зв’язку з органами влади без черги та оформлення паперів.

Транспортні перевезення в місті здійснює ТОВ «ПСБ» на 6 маршрутах 20 транспортними засобами.

22.03.2015, 30.05.2016 року відбулися засідання Координаційної ради., на якому було розглянуті питання щодо виконання програми розвитку малого бізнесу в місті Димитрові за 2015 рік, та за 1 квартал 2016 року, стан реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» за 2015 рік та виконання плану роботи Координаційної ради за 2015 рік та затверджено план діяльності Координаційної ради з питань розвитку підприємництва на 2016 рік та розгляута можливість про прийняття участі підприємців міста в восьмому регіональному конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2016»

В місті діють громадські об’єднання підприємців:

  • Рада підприємців (надання консультаційно-правової допомоги, сприяння у розвитку підприємницької діяльності, надання благодійної та спонсорської допомоги);
  • Благодійний фонд «соціально-економічного розвитку міста Димитрова» (благодійна діяльність по наданню фінансової, матеріальної допомоги громаді для вирішення соціальних проблем міста).
  • Проведено перший етап конкурсу «Підприємець року Донецької області – 2016» в місті. Надано матеріали до оргкомітету конкурсу для подальшої участі ФОП Пастух Н.Д.. в номінації «Підприємець в галузі торгівлі» та директор ТОВ «ПСБ» Пелюх С.Б. в номінації «За високий рівень відповідальності в малому бізнесі».

Розроблено сторінку «Регуляторна політика» на офіційному сайті Димитровської міської ради, де розміщено електронний реєстр регуляторних актів, якій постійно оновлюється.

Плани з підготовки проектів регуляторних актів на 2016 рік розроблено та затверджено рішенням сесії міської ради від 09.12.2015 №VII/2-12 та рішення Виконавчого комітету міської ради від 25.11.2015 № 327. Прийнято протягом 1півріччя 2016 року рішення сесії міської ради від 20.01.2016 № VII/4-10 «Про затвердження Положення про центр надання адміністративних послуг у м.Димитров у новій редакції». На офіційному сайті оприлюднено проект рішення Димитровської міської ради „Положення про порядок встановлення земельного сервітуту під розміщення тимчасових споруд” та аналіз впливу к даному рішенню.

Проведено 3 звіти щодо періодичного відстеження результативності регуляторних актів:

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-7 «Про затвердження Програми розроблення містобудівної документації у місті Димитрові на 2012-2015 роки»;

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-8 «Про затвердження Програми створення та розвитку містобудівного кадастру у місті Димитрові на 2012-2015 роки»;

рішення сесії міської ради від 14.11.2012 № VI/43-9 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова».

4 повторних звіти:

рішення сесії міської ради від 10.04.2013 № VI/54-13 «Про внесення змін до рішення міської ради від 14.12.2012 № VI/43-9 «Про затвердження порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова»;

рішення сесії міської ради від 16.07.2014 № VI/80-13 «Про внесення змін до Порядку розміщення тимчасових споруд для впровадження підприємницької діяльності на території міста Димитрова».

рішення міської ради від 04.04.2013 № VI/54-4 «Про затвердження Положення про порядок видачі дубліката свідоцтва про право власності на нерухоме майно в м.Димитрові»

рішення міської ради від 14.05.2014 № VI/77-6 «Про затвердження Положення про порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю в м.Димитрові»

Начальник відділу економіки,

аналізу та прогнозування Л.І. Полегонько

Розповідайте про наш сайт: