Звіт по програмі малого та середнього бізнесу за 9 місяців 2015 року

Опубликовано 05.08.2016

Додаток 1

Відомості про стан фінансування Програми

Період дії Програми: 2015-2016 роки

Місто: Димитров

Звітний період: 9 місяців 2015 року

тис. грн.

з/п Джерела фінансування Передбачено в бюджеті, реквізити рішення Фактично профінансовано
У звітному періоді З початку року
1 За цільовим спрямуванням (окрема стаття бюджету на підтримку МСБ)
-

-

-
2 За іншими статтями бюджету (рішення сесії міської ради від 21.01.2015 № VI/91-3 «Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку міста Димитрова на 2015 рік» - - реалізація вимог Закону України «про засади державної регуляторної політики»; -- функціонування Центру надання адміністративних послуг;

-- сприяння впровадження системи підтримки державного адміністратора

144,0





30,0


100,0

14,0

-





1,0


-

-

-





6,0


-

-

3 З інших джерел -кошти підприємців (функціонування мережі диспетчерських пунктів)
600,0

50,0

200,0
Усього вартість Програми 744,0 51,0 206,0
Головний спеціаліст відділу економіки, аналізу та прогнозування Н.М. Савченко

Додаток 2

Напрямки фактичного фінансування заходів Програми

Період дії Програми: 2015-2016 роки

Місто: Димитров

Звітний період: 9 місяців 2015 року

з/п

Напрямок Сума фактично профінансованих коштів, тис. грн.
за цільовим спрямуванням на підтримку МСБ за іншими статтями бюд­жету позабюджетних
1. Фінансово-кредитна підтримка МСБ - - -
2. Формування інфраструктури підтримки МСБ, поповнення статутного та оборотного фондів - - -
3. Навчальні заходи (семінари, тренінги) - - -
4. Видання посібників, довідників, методичних рекомендацій, буклетів - - -
5. Проведення форумів, конференцій, виставкових заходів - - -
6. Функціонування Центру надання адміністративних послуг - - -
7. Реалізація вимог Закону України «про засади державної регуляторної політики» - 6,0 -
8. Сприяння впровадження системи підтримки державного адміністратора - - -
9. Функціонування мережі диспетчерських пунктів - - 200,0
Головний спеціаліст відділу економіки, аналізу та прогнозування Н.М. Савченко

Додаток 3

Відомості про стан виконання Програми

Період дії Програми: 2015-2016 роки

Місто:Димитров

Звітний період: 9 місяців 2015 року

№ з/п Зміст заходу Стан виконання Сума витрачених коштів, тис.грн. Джерела фінансування Виконавці
1. Розробка та затвердження планів з підготовки проектів регуляторних актів. Плани з підготовки проектів регуляторних актів на 2015 рік розроблено та затверджено рішенням сесії міської ради від 10.12.2014 №VI/86-6 та рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.11.2014 № 377 внесено зміни до плану підготовки проектів регуляторних актів від 13.05.2015 № VI/99-7 15,0 6,0 Виконавчий комітет міської ради
2. Оприлюднення проектів регуляторних актів у засобах масової інформації та на офіційних веб-сайтах та проведення їх громадського обговорення Протягом 9 місяців прийнято 1 регуляторний акт: -рішення сесії міської ради від 08.07.2015 № VI/104-3 «Про встановлення місцевих податків та зборів» Відділи міськвиконкому
3. Проведення аналізу регуляторного впливу розроблених регуляторних актів на сайті Димитровської міської ради www.dimitrov-rada.gov.uaоприлюднене аналіз впливу регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків та зборів» Відділи міськвиконкому
4. Здійснення відстеження результативності регуляторних актів Проведено 2 звіти щодо базового відстеження результативності регуляторних актів: -рішення сесії міської ради від 14.05.2014 №VI/77-6 «про затвердження положення про Порядок надання дозволуна виїзну (виносну) торгівлю в м. Димитров»; -рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.03.2014 № 101 «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Димитров».

3 повторних звіта:

-рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.09.2012 № 360 «Про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Димитров»;

- рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.12.2012 № 550 «Про затвердження умов конкурсу на визначення автомобільних перевізників на міських маршрутах загального користування»

-Рішення Виконавчого комітету міської ради від 18.09.2013 № 303 «Про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Димитрові»

Відділи міськвиконкому
5. Забезпечення постійного оновлення електронного реєстру чинних регуляторних актів Розроблено сторінку «Регуляторна політика» на офіційному сайті Димитровської міської ради, де розміщено електронний реєстр регуляторних актів, якій постійно оновлюється Відділ економіки, аналізу та прогнозування Виконавчого комітету міської ради
6. Участь в навчальних семінарах за професійною програмою підвищення кваліфікації та тематичних семінарах фахівців органів міських рад з питань регуляторної діяльності Семінари для фахівців органів міських рад не проводились протягом звітного періоду. Відділи міськвиконкому
7. Проведення засідань координаційних рад, інших дорадчих органів при місцевому органі влади, комісій з питань розвитку підприємництва місцевої ради 21.02.2015, 04.06.2015, 17.09.2015 року відбулися засідання Координаційної ради., на якому було розглянуті питання щодо виконання програми розвитку малого бізнесу в місті Димитрові за 2014 рік, стан реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та виконання плану роботи Координаційної ради за 2014 рік, про хід виконання Програми розвитку малого підприємництва на 2015-2016 роки за 1 квартал та 2015 року, обговорено проект регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків та зборів», про хід виконання Програми розвитку малого підприємництва на 2015-2016 роки за 1 півріччя 2015 року та моніторінг надання адміністративних послуг та покращення роботи центру надання адміністративних послуг Голова координаційної ради, галузева рада підприємців, відділи міськвиконкому
8. Проведення громадських слухань, круглих столів, засідань дорадчих органів при місцевому органі виконавчої влади з обговорення проектів регуляторних актів 17.06.2015 року відбулися громадські обговорення щодо добровільного об’єднання громад. Рішенням сесії міської ради від 17.06.2015 року було прийняте рішення № VI /102-1 «Про надання згоди на Добровільне об’єднання територіальних громад”. Направлено листи до Гродівської, Новоекономічної селищних рад та Іванівської, Миролюбивської, Новоалександрівської, Рівненьської та Ульянівської сільських рад пропозиції щодо об’єднання. Розробники регуляторних актів
9. Забезпечення ефективного функціонування дозвільного центру Складовою частиною Центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності. Державний адміністратор
10. Сприяння впровадженню автоматизованої програми «Реєстр документів дозвільного характеру» Фінансування програми «реєстр документів дозвільного порядку» не фінансувався 7,0 - Державний адміністратор
11. Проведення моніторингу роботи дозвільного центру та підготовка аналітичної інформації За 9 місяців 2015 року до дозвільного центру звернулося 36 суб’єктів господарювання 29 з яких отримало документи дозвільного характеру та1 відмову в наданні документів дозвільного характеру Надано 21 консультацію. Державний адміністратор
12 Подальше функціонування Центру надання адміністративних послуг Центр надання адміністративних послуг у м. Димитрові (далі – Центр) розпочав діяльність з 1 липня 2013 року, на виконання завдання Президента України щодо Концепції реформування місцевого самоврядування. В роботі Центра на 01.10.2015 приймають участь 8 суб’єктів надання адміністративних послуг: Димитровська міська рада;

Виконавчий комітет Димитровської міської ради,

а саме структурні підрозділи виконавчого комітету:

відділ архітектури, містобудування та земельних відносин виконавчого комітету Димитровської міської ради,

служба у справах дітей виконавчого комітету Димитровської міської ради,

сектор у справах сім’ї та молоді виконавчого комітету Димитровської міської ради;

- сектор торгівлі, побутового обслуговування населення та підприємництва виконавчого комітету Димитровської міської ради;

- Управління комунальної власності;

- Відділ Держземагенства у м.Димитрові Донецької області;

З 01.01.2015 року через Центр надається 16 адміністративних послуг Відділу Держземагентства у м.Димитрові.

Рішенням Димитровської міської ради від 10.06.2015 № VI/100-10 затверджено 3 адміністративні послуги Департаменту Державної Архітектурно-будівельної інспекції у Донецькій областіна виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р.

Станом на 01.10.2015 Центром було надано 890 адміністративних послуг,з них:

- Відділом архітектури, містобудування та земельних відносин виконавчого комітету Димитровської міської ради - 153;

- Управлінням комунальної власності – 121 послуга;

- Відділом Держземагенства у м.Димитрові Донецької області – 503 послуги.

Консультацій надано – 260.

Складовою частиною Центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

За 9 місяців 2015 року до дозвільного центру звернулося 79 суб’єктів господарювання, 68 з яких отримало документи дозвільного характеру та 10 відмов в наданні документів дозвільного характеру. Надано 35 консультацій.

100,0 - Виконавчий комітет міської ради Директор-адміністратор Центру надання адмінпослуг
13 Створення реєстру об’єктів комунальної власності, інших активів, які можуть бути надані в оренду або відчужені на конкурсній основі суб’єктам підприємництва Проведено інвентаризацію об’єктів та площ виробничої та комунальної сфери незадіяних в виробничому процесі з метою надання пропозицій суб’єктам господарювання для ведення ними господарської діяльності. Створено реєстр цих об’єктів та розміщено на сайті міської ради www.dimitrov-rada.gov.ua в розділі «Інвестиції». Для суб’єктів господарювання надаються пропозиції щодо 10 об’єктів та 2 земельних ділянок площею 2,8 (під розміщення паркової зони) Га та 17,6 Га (під паркову зону або застройку). В ІІІ кварталі 2015 року в оренду передано 3 нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 397,7 м.кв. Всього станом на 01.10.2015 в оренді знаходиться комунальне майно (21 приміщення) загальною площею 4982,05 м2, в т.ч. в оренді 20 приміщень загальною площею 3541,25, у власність 1 приміщення 1440,8 м2.

Згідно рішення Димитровської міської ради від 25.02.2015 №ІУ/93-10 до переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації в 2015 році шляхом продажу за конкурсом, включені два об’єкти: нежитлова будівля площею 1440,8 м.кв. та будівля торгівельного кіоску площею 5,2 м.кв. В ІІ кварталі 2015 року проведено продаж за конкурсом нежитлової будівлі площею 1440,8 м.кв. за адресою м. Димитров, вул. Леніна, 40. В ІІІ кварталі 2015 року приватизація комунального майна не проводилась.

Управління комунальної власності Виконком міської ради
14. Залучення суб’єктів малого підприємництва на ринок житлово-комунальних послуг для створення конкурентного середовища і покращення якості послуг згідно рішення Димитровської міської ради від 09.12.2009 № V/50-10 функції з управління житловими будинками та прибудинковими територіями здійснюють 2 підприємства недержавної форми власності – ПП „ПЖФ Гарант-сервіс” і ПП „Домінант-сервіс”, які обслуговують 498,1 кв. м. Виконком міської ради
15. Функціонування мережі диспетчерських пунктів В місті функціонують 2 диспетчерських пункти на м-ні «Світлий» та в районі «Шахти «Димитрова» по вул. Советська 300,0 200,0 Суб’єкти господарювання
16. Проведення для безробітних громадян інформаційних та консультативних (орієнтацій них) семінарів з питань організації власної справи За звітний період проведено 73 семінари «Як розпочати свій бізнес?»-1032 особи, з них: жінки – 490 осіб, молодь – 452 особи, безробітні 859. 3 семінари «Від бізнес-ідеї до власної справи» - 69 осіб, з них: жінки – 46 осіб, молодь - 36 осіб, безробітні -69 Міський центр зайнятості
17. Організація навчання безробітних основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи Пройшли фахову підготовку для заняття підприємницької діяльності 38 безробітних, 36-захистили бізнес-план та зареєструвалися як фізичні особи-підприємці на загальну суму 836,5 тис. грн. Міський центр зайнятості
18. Створення роботодавцями додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за рахунок дотацій з Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (за умови виділення коштів Фонду) У звітному періоді компенсація єдиного внеску здійснювалась 17 роботодавцям, у яких працевлаштовано 15 безробітних на нові робочі місця строком не менше, ніж на два роки за направленням центру зайнятості з відшкодуванням роботодавцю фактичних витрат нарахованого єдиного внеску на загальну суму 40,2 тис. грн.. Міський центр зайнятості
19. Проведення заходів (семінари, семінари-практикуми, зустрічі, конференції, «круглі столи») Управлінням ПФУ в м.Димитрові проведено 11 зустрічей в трудових колективах, на яких були присутні 295 осіб (ВП «Шахта Димитрова», 10ВГРЗ, КМПУ «»Міська інфекційна лікарня, ТОВ «ПСБ», ТОВ «Лодіс», Концерн «Тріон»). Проведено 1 семінар з 24 ФЛП та бухгалтерами на тему “Роз’яснення норм чинного Закону України від 28.12.2014 № 77-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці”, розповсюджуються друковані пам’ятки “ацікавити кожного дбати про свою пенсію» (300 шт.), постійно проводиться індивідуальна робота з роботодавцями. Згідно спільного проекту Міжнародної організації з міграції (МOM) та Красноармійської міської Ліги ділових та професіональних жінок за фінансової підтримки Уряду Японії. Проект «Сприяння стабілізації громад на Донбасі» розрахований на працевлаштування людей шляхом самозайнятості. В стінах міського центру зайнятості з 18 червня по 20 червня розпочався перший етап тренінгу з самозайнятості для внутрішньо переміщених осіб та постійних мешканців віком 18-53 (жінки) та 18-58 (чоловіки), які мають досвід здійснення підприємницької діяльності чи мають бажання її розпочати. У разі успішного захисту бізнес-плану чи заявки на навчання перед комісією у складі представників Міжнародної організації з міграції, учасники отримають професійне обладнання, інструменти або інші активи для провадження самозайнятості або можливість навчання на професійних курсах для отримання нової спеціальності або підвищення вже існуючої. Міський центр зайнятості, Управління Пенсійного фонду України
20. Проведення роботи щодо легалізації трудових відносин та оплати праці Димитровським відділенням Красноармійської ОДПІ Донецької області ГУ Міндоходів України проведено 4 заходи щодо легалізації в сфері трудових відносин. Шляхом проведення даних заходів легалізована праця 1 560 осіб, з 1 543 особами роботодавцями оформлено трудові відносини (додатково до бюджету надійшло 1 510,7 тис. грн.) та 17 громадян зареєструвалися як фізична особа-підприємець (додатково отримано 2,6 тис. грн.). Проведено 4 семінари з питань легалізації зайнятості, на яких були присутні 145 чол. Розміщено 28 матеріалів в засобах масової інформації, а саме «Родной город», «Телескоп». На офіційних сайтах Димитровської міської ради, Красноармійської міської ради та райдержадміністрації розміщено об’яви щодо ризиків не легалізованої зайнятості, правил сплати єдиного внеску, інформації для платників щодо змін у законодавстві.

Димитровське відділення Красноармійської ОДПІ Донецької області ГУ Міндоходів України

Виконком міської ради
21. Проведення колдоговірної кампанії місцевими органами виконавчої влади Станом на 01.10.2015 року в місті розташовано 144 підприємства, з них 124 підприємства, що уклали колективний договір, що дорівнює 84,7 % від всіх діючих договорів підприємств міста. На засіданнях міської тристоронньої соціально-економічної ради постійно розглядаються питання щодо стану укладання та реєстрації колективних договорів на підприємствах, установах та організаціях міста. Управління праці та соціального захисту населення Виконавчий комітет міської ради
22. Заохочення соціально відповідальних підприємців шляхом проведення рейтингової програми «Підприємець року» Не проводилось Виконком міської ради
23. Організація та проведення святкування Дня підприємця На апаратній нараді підприємці міста були урочисто поздоровлені, а також в місцевій газеті «Родной город» поздоровлення від керівництва міста Виконком міської ради
24. Створення та розвиток бізнес-інкубатора в місті На даний час відсутня фінансова можливість в створені бізнес-інкубатору, але виконавчим комітетом міської ради розроблено проект «Бізнес-активна громада – запорука сталої економіки» щодо створення бізнес-інкубатора та ведуться пошуки інвестора Виконком міської ради Рада підприємців

Головний спеціаліст відділу

економіки, аналізу та прогнозування Н.М. Савченко

Додаток 4

Основні показники стану розвитку та підтримки

малого та середнього підприємництва

в м. Димитров станом на 01. 10. 2015 року

№ з/п Показник
1. Кількість суб’єктів малого і середнього підприємництва, одиниць: 1344
підприємств, в т.ч.:
- середніх -
- малих 102
з них мікро 81
фізичних осіб – підприємців 1242
2. Чисельність найманих працівників у суб’єктів малого і середнього підприємництва, осіб, в т.ч.: 794
- на середніх підприємствах -
- на малих підприємствах 363
- з них на мікропідприємствах 193
- у фізичних осіб – підприємців 431
3. Частка малих і середніх підприємств у загальному обсязі реалізації продукції (товарів, послуг), % 34,8
4. Частка надходжень від суб’єктів малого і середнього підприємництва до бюджетів всіх рівнів, %
5. Кількість зареєстрованих фермерських господарств, одиниць -
Площа земельних ділянок, що використовуються фермерськими господарствами, га -
6. Кількість навчальних закладів освіти, всього одиниць, в т.ч.
- вищої освіти -
- загальної освіти 11
- професійної освіти 1
7. Кількість навчальних закладів (в т.ч. загальної, професійної, вищої освіти), в яких: -
- запроваджено навчання основам та практикам підприємництва -
- здійснюють перепідготовку та підвищення кваліфікації кадрів для підприємницької діяльності -
8. Кількість об’єктів інфраструктури підтримки підприємництва, одиниць з них:
бізнес-центри -
бізнес-інкубатори -
технопарки -
лізингові центри -
фонди підтримки підприємництва -
інвестиційні фонди і компанії -
інноваційні фонди і компанії -
інформаційно-консультативні установи -
Об’єкти інфраструктури, створені за участю місцевих органів влади (вказати) -
9. Кількість громадських об’єднань суб’єктів підприємництва, одиниць 2
10. Кількість координаційних рад з питань підприємництва, створених на місцевому рівні 1
11. Кількість проведених засідань місцевих координаційних рад, інших дорадчих органів з питань підприємництва при місцевих органах влади 3
12. Інформація про результати проведених заходів, зокрема:
- кількість проведених навчальних семінарів, тренінгів 78
- кількість учасників навчальних семінарів, тренінгів 1161
- кількість проведених форумів, круглих столів, конференцій -
- кількість профінансованих бізнес-проектів -
з них інноваційних -
- загальна площа приміщень, переданих підприємцям, всього, одиниць/кв. м з них : 21/4982,05
в оренду, одиниць/кв. м 20/3541,25
у власність, одиниць/кв. м 1/1440,8
- кількість замовлень, розміщених серед суб’єктів малого і середнього підприємництва, одиниць 72

Головний спеціаліст відділу

економіки, аналізу та прогнозування Н.М. Савченко

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА

про хід виконання місцевої програми

розвитку малого підприємництва на 2015 – 2016 роки

в м. Димитров станом на 01.10.2015 року

Станом на 01.01.2015 по даним реєстраційної служби у місті зареєстровано 488 юридичних осіб. Зайнято у сфері підприємництва 1320 суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб. Всього по місту функціонує 102 малих підприємства, з них 81 – це мікропідприємства. Станом на 01.10.2015 року по даним реєстраційної служби в місті зареєстровано 517 юридичних осіб та 1242 фізичні особи-підприємця. Це складає взагалі 6,0 % працездатного населення міста.

Протягом звітного періоду суб’єктами підприємницької діяльності укладено 37 договорів з найманими працівниками, станом на 01.10.2015 діє 385 договорів.

Перераховано до бюджету єдиного податку – 3105,3тис. грн.

За 9 місяців 2015 року в міський бюджет від суб’єктів малого бізнесу 8 759,5 тис. грн., що дорівнює 13,5 % від суми власних надходжень.

В ІІІ кварталі 2015 року в оренду передано 3 нежитлові вбудовані приміщення загальною площею 397,7 м.кв.

Всього станом на 01.10.2015 в оренді знаходиться комунальне майно (21 приміщення) загальною площею 4982,05 м2, в т.ч. в оренді 20 приміщень загальною площею 3541,25, у власність 1 приміщення 1440,8 м2.

Згідно рішення Димитровської міської ради від 25.02.2015 №ІУ/93-10 до переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації в 2015 році шляхом продажу за конкурсом, включені два об’єкти: нежитлова будівля площею 1440,8 м.кв. та будівля торгівельного кіоску площею 5,2 м.кв. В ІІ кварталі 2015 року проведено продаж за конкурсом нежитлової будівлі площею 1440,8 м.кв. за адресою м. Димитров, вул. Леніна, 40. В ІІІ кварталі 2015 року приватизація комунального майна не проводилась.

Згідно Програми соціально-економічного розвитку міста по розділу «Торгівля і ресторанне господарство» заплановано роздрібний товарообіг на суму 30500,0 тис. грн.

У звітному періоді відкрито2 магазина, 1 підприємство побутового обслуговування. Внаслідок розширення торговельної мережі створено додатково 4 робочих місця. Отримано додаткового товарообігу на суму 405,0 тис. грн. Загальний товарообіг, за оперативними даними становить 239,6 млн. грн. Роздрібний товарообіг на душу населення склав 4 764,0 грн.

За попередніми даними рівень заробітної плати залишається на такому рівні: середньомісячна заробітна плата працівників оптової роздрібної торгівлі – 1700,0 грн., ресторанного господарства – 1 455,0 грн.

Обсяг побутових послуг юридичних та фізичних осіб за звітний період 2015 року складає за оперативними даними 2011,0 тис. грн. (в тому числі юридичні особи – 119,0 тис. грн., фізичні особи – 1892,0 тис. грн.), відрахування до бюджету 0,9 тис. грн., додатковий обсяг послуг – 30,8 тис. грн. Створено додатково 2 робочих місця.

Середньомісячна заробітна плата на підприємствах побутового обслуговування складає 1500,0 грн.

У підтримку вітчизняних товаровиробників на базі підприємств торгівлі у звітному періоді проведено 5 виставок – продажу продуктів харчування, вироблених на підприємствах і господарствах Донецької області. Проведено 39 ярмарок з продажу товарів народного споживання і сільськогосподарської продукції, у тому числі ярмарок вихідного дня. Товарообіг від цих заходів склав 245,9 тис. грн.

До обслуговування житлово-комунального господарства залучено два підприємства приватної форми власності: ПП «Домінант-сервіс», ПП «ПЖФ Гарант-сервіс» які обслуговують 498.1 кв. м.

Міським центром зайнятості а звітний період проведено 73 семінари «Як розпочати свій бізнес?», прийняли участь 1032 осіб, з них жінок 490 осіб, молоді 452 особи, безробітних 859 осіб; 3 семінари «Від бізнес-ідеї до власної справи», в яких прийняли участь 69 осіб, з них: 46 жінок, 36 осіб молоді та 69 безробітних.

Згідно спільного проекту Міжнародної організації з міграції (МOM) та Красноармійської міської Ліги ділових та професіональних жінок за фінансової підтримки Уряду Японії. Проект «Сприяння стабілізації громад на Донбасі» розрахований на працевлаштування людей шляхом самозайнятості. В стінах міського центру зайнятості з 18 червня по 20 червня розпочався перший етап тренінгу з самозайнятості для внутрішньо переміщених осіб та постійних мешканців віком 18-53 (жінки) та 18-58 (чоловіки), які мають досвід здійснення підприємницької діяльності чи мають бажання її розпочати. В рамках цієї Програми проведено 2 семінари, в яких прийняли участь 60 осіб.

Протягом звітного періоду отримали фахову підготовку основам підприємницької діяльності та за професіями, які сприяють започаткуванню власної справи 38 осіб, 36 захистили бізнес-план, 36 зареєструвалися як фізичні особи-підприємці.

Створено 36 нових робочих місця за рахунок надання одноразової виплати допомоги по безробіттю для організації безробітними підприємницькою діяльністю на загальну суму 836,5 тис. грн.

За звітний період в м. Димитрові міським відділом освіти та центральною міською лікарнею залучено 72 суб’єкти малого бізнесу для виконання робіт та послуг за державні кошти на суму 3 866,3тис. грн.

Протягом 9-ти місяців 2015 року управлінням ПФУ в м.Димитрові проведено наступну інформаційно-роз’яснювальну роботу з питань легалізації трудових відносин та оплати праці, а саме: проведено11 зустрічей в трудових колективах, на яких були присутні 228 осіб (ВП «Шахта «Димитрова», 10ВГРЗ, КЛМПУ «міська інфекційна лікарня» ДВУВКГ КП «Вода Донбасу», ДНЗ «Димитровський професійний гірничий ліцей», ТОВ «Лодіс», концерн «Тріон»), проведено 1 семінар з 24 фізичними особами-підприємцями та бухгалтерами на тему «Роз’яснення норм чинного Закону України від 28.12.2014 №77-VIII «про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці», у місцевій газеті «Родной город» від 06.03.2015 (№9) розміщено інформацію «Інформація для платників» щодо змін у законодавстві та надання консультацій з питань нарахування єдиного соціального внеску з 01.01.2015, якщо зарплата не перевищує мінімальну, на телекомпанії «Капрі» розміщено у рубриці «В помощь предпринимателю» інформацію про зміни у законодавстві щодо нарахування єдиного соціального внеску, на стендах управління інформація з теми «Легалізація зайнятості». Розповсюджено 300 шт. друкованих пам’яток “Зацікавити кожного дбати про свою пенсію», постійно ведеться індивідуальна робота з роботодавцями

Димитровським відділенням Красноармійської ОДПІ Донецької області ГУ ДФС України проведено 18 заходів щодо легалізації в сфері трудових відносин. Шляхом проведення даних заходів легалізована праця 165 осіб, додатково отримано 8,4 тис. грн. Проведено 6 семінари з питань легалізації зайнятості, на яких були присутні 189 чол. Розміщено 34 матеріалів в засобах масової інформації, а саме «Родной город», «Телескоп». На офіційних сайтах Димитровської міської ради, Красноармійської міської ради та райдержадміністрації розміщено об’яви щодо ризиків не легалізованої зайнятості, правил сплатиєдиного внеску, інформації для платників щодо змін у законодавстві (40 матеріалів), проведено 1 гарячу лінію, 1 круглий стол.

Центр надання адміністративних послугум. Димитрові (далі – Центр) розпочав діяльність з1 липня 2013 року, навиконання завдання Президента України щодо Концепції реформування місцевого самоврядування.

В роботі Центра на 01.10.2015 приймають участь 8 суб’єктів надання адміністративних послуг:

Димитровська міська рада;

Виконавчий комітет Димитровської міської ради,

а саме структурні підрозділи виконавчого комітету:

відділ архітектури, містобудування та земельних відносин виконавчого комітету Димитровської міської ради,

служба у справах дітей виконавчого комітету Димитровської міської ради,

сектор у справах сім’ї та молоді виконавчого комітету Димитровської міської ради;

сектор торгівлі, побутового обслуговування населення та підприємництва виконавчого комітету Димитровської міської ради;

- Управління комунальної власності;

- Відділ Держземагенства у м.Димитрові Донецької області;

З 01.01.2015 року через Центр надається 16 адміністративних послуг Відділу Держземагентства у м.Димитрові.

Рішенням Димитровської міської ради від 10.06.2015 № VI/100-10 затверджено 3 адміністративні послугиДепартаменту Державної Архітектурно-будівельної інспекції у Донецькій областіна виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 р. № 523-р.

Станом на 01.10.2015 Центром було надано 890 адміністративних послуг,з них:

- Відділом архітектури, містобудування та земельних відносин виконавчого комітету Димитровської міської ради - 153;

- Управлінням комунальної власності – 121 послуга;

- Відділом Держземагенства у м.Димитрові Донецької області – 503 послуги.

Консультацій надано – 260.

Складовою частиною Центру є дозвільний центр, утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

За 9 місяців 2015 року до дозвільного центру звернулося 79 суб’єктів господарювання, 68 з яких отримало документи дозвільного характеру та 10 відмов в наданні документів дозвільного характеру. Надано 35 консультацій.

В місті розпочав свою роботу муніципальний портал м.Димитрова dimitrov.com.ua, який є загальнодоступним джерело інформації щодо діяльності адміністрації та служб міста. Тут можливо ознайомитися з нормативно-правовими актами, довідково-аналітичними матеріалами, інформацією щодо соціально-економічного, культурного розвитку міста, про діяльність в сфері освіти, охорони здоров’я, про допомогу підприємцям.

Муніципальний «Контакт-центр» - це можливість прямого зв’язку з органами влади без черги та оформлення паперів.

Транспортні перевезення в місті здійснює ТОВ «ПСБ» на 6 маршрутах 20 транспортними засобами. Станом на 0110.2015 року сума дотації суб’єктам підприємницької діяльності на перевезення пільгової категорії пасажирів склала 129,5 тис. грн.

21.02.2015, 04.06.2015, 17.09.2015 року відбулися засідання Координаційної ради., на якому було розглянуті питання щодо виконання програми розвитку малого бізнесу в місті Димитрові за 2014 рік, стан реалізації Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та виконання плану роботи Координаційної ради за 2014 рік, про хід виконання Програми розвитку малого підприємництва на 2015-2016 роки за 1 квартал та 1 півріччя 2015 року, обговорено проект регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків та зборів», розглянуто питання моніторингу роботи центру надання адміністративних послуг у м.Димитрові

В місті діють громадські об’єднання підприємців:

  • Рада підприємців (надання консультаційно-правової допомоги, сприяння у розвитку підприємницької діяльності, надання благодійної та спонсорської допомоги);
  • Благодійний фонд «соціально-економічного розвитку міста Димитрова» (благодійна діяльність по наданню фінансової, матеріальної допомоги громаді для вирішення соціальних проблем міста).

Розроблено сторінку «Регуляторна політика» на офіційному сайті Димитровської міської ради, де розміщено електронний реєстр регуляторних актів, якій постійно оновлюється.

Плани з підготовки проектів регуляторних актів на 2015 рік розроблено та затверджено рішенням сесії міської ради від 10.12.2014 №VI/86-6 та рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.11.2014 № 377, внесено зміни до плану підготовки проектів регуляторних актів від 13.05.2015 № VI/99-7

Протягом 9 місяців 2015 року прийнято 1 регуляторний акт, а саме: рішення сесії міської ради від 08.07.2015 № VI/104-3 “Про встановлення місцевих податків та зборів» На сайті Димитровської міської ради www.dimitrov-rada.gov.uaоприлюднене аналіз впливу регуляторного акту «Про встановлення місцевих податків та зборів».

Проведено 2 звіти щодо базового відстеження результативності регуляторних актів:

-рішення сесії міської ради від 14.05.2014 №VI/77-6 «про затвердження положення про Порядок надання дозволу на виїзну (виносну) торгівлю в м. Димитров»;

-рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.03.2014 № 101 «Про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення побутових відходів на території міста Димитров».

3 повторних звіти:

-рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.09.2012 № 360 «Про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м.Димитров»;

- рішення Виконавчого комітету міської ради від 19.12.2012 № 550 «Про затвердження умов конкурсу на визначення автомобільних перевізників на міських маршрутах загального користування»

-Рішення Виконавчого комітету міської ради від 18.09.2013 № 303 «Про організацію перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Димитрові».

Головний спеціаліст відділу

економіки, аналізу та прогнозування Н.М. Савченко

Розповідайте про наш сайт: