На Донеччині ліквідовано незаконний канал переміщення товарів

опубликовано 28.11.2017 в 13:36

На Донеччині ліквідовано незаконний канал переміщення товарів

Співробітниками управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області («Фантом»)у ході проведення спільних заходів із військовослужбовцями 95 окремої десантно-штурмової бригади Збройних сил України, співробітниками спецпідрозділу «Рись» Служби безпеки України, військової контррозвідки СБУ, полку поліції спеціального призначення «Дніпро-1» упереджено незаконне переміщення через лінію розмежування поза межами встановлених дорожніх коридорів крупної партії товарно-матеріальних цінностей.

Під час перевірки оперативної інформації у «сірій зоні» в Ясинуватському районі Донецької області на відстані 300 метрів до позицій незаконних збройних формувань так званої «ДНР» встановлено місце накопичення товарно-матеріальних цінностей, які в подальшому незаконно переміщувались на тимчасово неконтрольовану територію.

Під час огляду складського приміщення виявлено значну кількість дрібної побутової техніки, мережевого обладнання, канцелярських товарів, поліграфічної продукції та інше. Загалом виявлено до 300 найменувань товарів. Загальну вартість вилученого майна оцінено у 2,3 млн гривень.

Встановлено, що протиправною діяльністю займався 32-річний чоловік, який зареєстрований на тимчасово непідконтрольній території.

Відносно правопорушника складено адміністративний протокол за ч.1 ст.204-3 КУпАП (порушення порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції). Санкція статті передбачає конфіскацію вилучених товарів.

Наразі вся партія товарно-матеріальних цінностей вилучена. Матеріали адмінпровадження направлено до суду.

Увага! Виїзний особистий прийом громадян

Заступник начальника ГУ ДФС – начальник Покровсько-Добропільського управління ГУ ДФС у Донецькій області Єльникова Алла Петрівна проводить виїзний особистий прийом громадян в Покровській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області 21.12.2017 з 10-00 до 12-00.

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється в приміщенні Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області за адресою: каб.1, вул. Європейська (Горького), буд.1, м. Покровськ з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00(у п’ятницю – до 16.45) або за телефоном: (06239) 22459.

Попередній запис на особистий прийом припиняється за десять робочих днів до календарної дати особистого прийому.

Скажи «ні» заробітній платі в конверті!

Приймаючи рішення займатись підприємницькою діяльністю кожен роботодавець бере на себе відповідальність перед людьми, працю яких використовують. Основа соціальної захищеності працівника – офіційне укладання трудових відносин, виплата працівникові належної суми заробітної плати відповідно до чинного законодавства. Заробітна плата є однією з головних економічних категорій, яка поєднує інтереси працівників, підприємців та держави і, не опосередковано впливає на рівень життя населення. Виплата заробітної плати у «конверті» в умовах сьогодення є непідйомним тягарем сучасності, який несе за собою багато негараздів як державі так і кожному з нас.

Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертають увагу, що ухиляючись від офіційного укладання трудових відносин, виплачуючи заробітну плату «у конверті» роботодавець фактично позбавляє захисту трудових прав працівників, а саме: на основну та додаткову відпустки; на оплату лікарняного; на дотримання встановленої законодавством норми тривалості робочого часу; отримання допомоги при травмуванні у разі нещасного випадку на виробництві; отримання допомоги по безробіттю. А саме найголовніше – через несплату єдиного соціального внеску і податків наймані працівники втрачають страховий стаж та можливість одержання заробленої пенсії.

Фахівці повідомляють, що за порушення вимог законодавства про працю передбачено адміністративну та кримінальну відповідальність та у вигляді штрафів. Статею 41 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» порушення вимог законодавства про працю тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та громадян – суб’єктів підприємницької діяльності від тридцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Так, легалізація заробітної плати, ліквідація прихованої зайнятості на сьогодні є одним з найпріоритетніших напрямів роботи державних службовців.

Спрощено процедуру реєстрації платником податків

Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляють про набрання чинності наказом Міністерства фінансів України з 29.09.2017 № 822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків» (далі – Наказ №822). Наказом №822 передбачено скорочення строку реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (ДРФО) з 5 до 3 днів з дня подання заяви. Крім того, громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.

Також удосконалено процедуру отримання фізичними особами відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. Заява може бути подана до контролюючого органу у паперовому вигляді або засобами електронного зв’язку в електронній формі з використанням електронного цифрового підпису. За результатами обробки запиту на електронну адресу платника надходить відповідь, що містить відомості про суми доходів.

Отримати інформацію про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру можна й у приватній частині (особистий кабінет) Електронного кабінету платника.

Цей електронний сервіс надає можливість громадянам отримувати відомості про себе з Державного реєстру в електронному вигляді, не звертаючись до органу ДФС.

Інформацію щодо електронного сервісу можна отримати на веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid/.

Порядок надання платником ПДВ пояснень та/або копій документів у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що у разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) платник податку на додану вартість має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).

Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН/РК, реєстрацію якої/якого зупинено (п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПКУ).

Переліки таких документів для критеріїв, визначених підпунктами 1) та 2) пункту 6 Критеріїв оцінки, затверджених наказом №567, є ідентичними. Платнику ПДВ необхідно надавати лише копії тих документів, завірені належним чином, які підтверджують реальність саме тієї операції, яка зазначена у ПН, що зупинена. Як визначено Наказом №567, з 12.08.2017 письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Пояснення подається у вигляді Повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по відмовленим ПН/РК (далі – Повідомлення) за формою J(F)1312602.

Всі поля Повідомлення є обов’язковими до заповнення. Табличну частину Повідомлення необхідно заповнювати відповідно до табличної частини ПН/РК (з відповідними знаками). При цьому Повідомлення формується по кожній окремо ПН/РК, реєстрацію якої/якого зупинено в ЄРПН.

До Повідомлення щодо кожної ПН/РК в обов’язковому порядку додаються у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF копії усіх необхідних первинних документів (розмір кожного додатку не повинен перевищувати 2 МГб). Сформувати та направити Повідомлення з додатками можна: через особистий кабінет електронного сервісу ДФС «Електронний кабінет платника» (режим «Ведення звітності»), вхід до якого здійснюється за посиланням cabinet.sfs.gov.ua; через офіційний веб-портал ДФС за допомогою безкоштовного програмного забезпечення ДФС та будь-якого програмного забезпечення, яке формує вихідний файл відповідно до затвердженого формату (стандарту) – за вибором платника самостійно на власний розсуд.

Перша квитанція, яку отримає платник після відправлення Повідомлення та додатку, підтверджує передачу платником документа в електронному вигляді; друга квитанція визначає статус документа – «Прийнято»/«Не прийнято».

У разі зупинення РК на зменшення податкових зобов’язань Повідомлення подається платником ПДВ – продавцем, що зазначений у РК та ПН, яка коригується.

Не забудь застосувати РРО при перевищенні доходу в 1 млн грн

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що у разі перевищення фізичними особами-підприємцями – платниками єдиного податку в календарному році обсягу доходу понад 1 мільйон гривень застосування реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) є обов’язковим.

Застосування реєстратора розрахункових операцій розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку.

Відповідно до норм ПКУ РРО не застосовуються платниками єдиного податку:

- першої групи;

- другої і третьої груп (фізичні особи - підприємці) незалежно від обраного виду діяльності, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 000 000 гривень.

Дана норма не поширюються на платників єдиного податку, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

Особливості виплати декретних «єдиннику» першої групи

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області повідомляє, що фізичні особи-підприємці, які є платниками єдиного податку першої групи і сплачують єдиний внесок у сумі не менше 0,5 мінімального страхового внеску (352 гривень), також мають право на допомогу по вагітності та пологах, але з урахуванням певних особливостей.

Відповідно до Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон № 1105) допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі, яка є підприємцем, у формі матеріального забезпечення, що компенсує втрату доходу за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами. Така допомога надається застрахованій особі у розмірі 100% середнього доходу, обчисленого у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, і не залежить від страхового стажу. При обчисленні середнього доходу для розрахунку виплат ураховуються всі види доходу в межах граничної суми місячного доходу, на який нараховуються страхові внески. Ч. 4 ст.19 та ч. 2 ст. 26 Закону № 1105 визначено, що допомога по вагітності та пологах (зокрема, коли страховий стаж особи за 12 місяців перед настанням страхового випадку становить менше 6 місяців) у розрахунку на місяць обмежується розміром (двома розмірами) мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку.

З 01.01.2017 р. фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку, визначених у пп. 1 п. 291.4 ст. 291 ПКУ, мають право сплачувати єдиний внесок у сумі не меншій 0,5 мінімального страхового внеску (абзац другий п. 3 ч.1 ст. 7 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі - Закон про ЄСВ). Це призвело до неузгодженості зазначеної норми із положенням ч.4 ст. 19 та ч.2 ст. 26 Закону № 1105.

Таким чином, до узгодження зазначених норм фізичні особи-підприємці, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку і сплачують єдиний внесок у сумі 0,5 мінімального страхового внеску, при розрахунку допомоги по вагітності та пологах використовують розмір мінімальної заробітної плати на 2017 рік із застосуванням коефіцієнта 0,5, а саме – 1600 грн (3200 х 0,5).

Слід зазначити, що середній дохід для розрахунку допомоги по вагітності та пологах обчислюється на підставі відомостей, що включаються до звіту про суми нарахованого доходу та суми нарахованого єдиного внеску, що подається до ДФС України (п. 32 Порядку обчислення середньої заробітної плати для розрахунку виплат за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням від 26.09.2001 № 1266).

Тому розрахунок допомоги по вагітності та пологах фізичними особами-підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування та віднесені до першої групи платників єдиного податку і сплачують єдиний внесок у сумі 0,5 мінімального страхового внеску, необхідно здійснювати із розміру мінімальної заробітної плати на 2017 рік із застосуванням коефіцієнта 0,5. У разі несплати єдиного внеску в строки, визначені частиною восьмою ст. 9 Закону про ЄСВ, матеріальне забезпечення, виплачене з розміру 0,5 розміру мінімальної заробітної плати, підлягатиме поверненню.

«Гаряча лінія» від Покровської ОДПІ: що найбільше

цікавило платників

Щоб відповісти на запитання платників на актуальні питання функціонування системи автоматизованого моніторингу відповідності податкових накладних/розрахунків коригування критеріям оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації таких податкових накладних/розрахунків коригування в єдиному реєстрі податкових накладних (далі СМКОР), Покровською ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області було проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» за участі заступника начальника – начальника Ясинуватсько- Авдіївського відділення Кононіхіної Н.М. на тему: «Актуальні питання управління ризиками при адмініструванні ПДВ».

Пропонуємо до уваги відповіді на найбільш актуальні питання, з якими платники звертались на «гарячу лінію»

Питання: Нещодавно до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, було внесено зміни в частині автоматичного прийняття таблиці платника. У яких випадках це буде відбуватись?

Відповідь: Згідно наказу Міністерства фінансів України від 17.11.2017 № 926 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку в Єдиному реєстрі» (далі – Наказ № 926, далі – ПН/РК, ЄРПН)) набули чинності зміни до критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.

Відповідно до змін запроваджується автоматичне прийняття таблиці платника для підприємств із податковим навантаженням більше 2 відс. та градація рівня ризикового товару в залежності від податкового навантаження.

Під градацією рівня ризикового товару мається на увазі, що в залежності від податкового навантаження платники мають відповідний відсотковий рівень ризикового товару. Тобто, при збільшенні значення податкового навантаження рівень ризикового товару також збільшується.

Наприклад, якщо у платника податку значення податкового навантаження становить 0,03, то його допустимий відсотковий рівень ризикового товару повинен бути не більше 75 відс., для платника податків з податковим навантаження 0,01 такий допустимий рівень становить не більше 40 відсотків. У разі перевищення відсоткового рівня ризикового товару податкова накладна потрапляє в зону ризику, і як результат – реєстрація якої може бути зупинена відповідно до вимог пункту 201.16 статті 201 розділу V Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Наказом № 926 також передбачено зупинку реєстрації розрахунків коригування на зміну вартості товарів більше ніж у два рази та/або зміну номенклатури товарів/послуг. Такі зміни значно зменшать кількість зупинених податкових накладних сумлінним платникам податків та унеможливлять реєстрацію схемного кредиту за рахунок маніпуляції з товарами.

Питання: Допущено помилку у даті податкової накладної, зареєстрованої у Єдиному реєстрі податкових накладних. Як правильно її виправити?

Відповідь: Розрахунок коригування до податкової накладної складається у випадку виправлення помилок, допущених при складанні податкової накладної, у тому числі не пов'язаних зі зміною суми компенсації вартості товарів/послуг.

Порядок складання розрахунку коригування до податкової накладної визначено пунктом 21 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 31.12.2015 № 1307 (далі - Порядок № 1307), у якому, зокрема, зазначено, що виправлення даних щодо дати складання податкової накладної та її порядкового номера не допускається.

Таким чином, помилка у даті складання податкової накладної не може бути виправлена шляхом подання розрахунку коригування до такої податкової накладної.Податкова накладна, складена платником ПДВ за операцією з постачання товарів/послуг із зазначенням іншої дати, ніж дата виникнення "першої події" за такою операцією, може бути визначена платником як така, що помилково складена.

Платник податку має право скасувати помилково складену податкову накладну шляхом складання розрахунку коригування кількісних і вартісних показників за формою згідно з додатком 2 до податкової накладної, в якому усі числові показники зазначити зі знаком "-".

Такий розрахунок коригування складається на дату виявлення факту зазначення неправильної дати в податковій накладній; може бути складений тільки до зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної. Зважаючи на те, що розрахунок коригування до податкової накладної, визнаної помилковою, передбачає зменшення її числових показників, такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН з дотриманням визначених ПКУ термінів реєстрації платником податку, вказаним в помилковій податковій накладній покупцем (отримувачем) товарів/послуг.

Відповідно до абзацу 4 пункту 22 Порядку № 1307 розрахунки коригування, складені платником до податкових накладних, що датовані до 01 лютого 2015 року, а також розрахунки коригування до податкових накладних, які не видаються отримувачу (покупцю) (за наявності законодавчих підстав для складання таких розрахунків коригування), підлягають реєстрації в ЄРПН платником податку - постачальником (продавцем).

Складення та реєстрація розрахунку коригування до податкової накладної, визнаної платником податку помилковою, не позбавляє платника податку обов’язку скласти податкову накладну за операцією з постачання товарів/послуг із зазначенням у такій податковій накладній дати складання, що відповідає даті настання "першої події" за такою операцією. Така податкова накладна підлягає обов'язковій реєстрації в ЄРПН таким платником податку з дотриманням визначених ПКУ термінів реєстрації.

При цьому статтею 1201 ПКУ передбачено відповідальність за порушення строків реєстрації податкової накладної та/або розрахунку коригування в ЄРПН та допущення помилок при зазначенні обов'язкових реквізитів податкової накладної.

Питання: Який порядок надання платником ПДВ пояснень та/або копій документів при зупиненні реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних?

Відповідь: У разі отримання квитанції про зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) в ЄРПН платник має право подати на розгляд комісії Державної фіскальної служби України (далі – ДФС), яка приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або відмову у такій реєстрації, письмові пояснення та/або копії документів, зазначені у п.п.«в» п.п.201.16.1 п.201.16 ст.201 ПКУ. Таке право зберігається за платником протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН/РК, реєстрацію якої/якого зупинено (п.п.201.16.2 п.201.16 ст.201 ПКУ).

Наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 567, (далі – Наказ № 567), у розрізі критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН (далі – Критерії оцінки), затверджено вичерпний перелік документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН (далі – Перелік).

Переліки таких документів для критеріїв, визначених підпунктами 1) та 2) пункту 6 Критеріїв оцінки, затверджених наказом №567, є ідентичними. Платнику ПДВ необхідно надавати лише копії завірених належним чином документів, які підтверджують реальність саме тієї операції, що зазначена у ПН, та зупинена.

Як визначено Наказом №567, письмові пояснення та копії документів платник податку подає до ДФС виключно в електронному вигляді засобами електронного зв’язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного цифрового підпису відповідальних осіб у порядку, визначеному законодавством.

Питання: Як не пропустити строк для оскарження рішенняпро відмову в реєстрації податкової накладної?

Відповідь: Порядок розгляду скарг комісією ДФС про відмову в реєстрації податкової накладної визначено постановою Кабінету міністрів України від 04.07.2017 № 485 «Про затвердження Порядку розгляду скарг на рішення комісії Державної фіскальної служби про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування». Цей порядок визначає процедуру розгляду скарг на рішення комісії ДФС про відмову у реєстрації ПН. 

Скарги подаються платником ПДВ до ДФС протягом 10 календарних днів після отримання ним рішення комісії про відмову у реєстрації ПН/РК в ЄРПН. У разі коли останній день строку припадає на вихідний або святковий день, останнім днем такого строку вважається перший робочий день, що настає за вихідним або святковим днем.

Скарга складається виключно у письмовій формі та подається платником податку особисто або через свого уповноваженого платника безпосередньо до ДФС або надсилається поштовим відправленням.

Датою подання платником податку скарги є:

- у разі подання скарги безпосередньо до ДФС – дата фактичного надходження скарги;

- у разі надсилання скарги поштовим відправленням – дата отримання відправлення поштового зв’язку від платника податку поштового відправлення із скаргою, яка зазначена відділенням із скаргою, яка зазначена відправленням поштового зв’язку в повідомленні про вручення поштового відправлення або на конверті;

- у разі відсутності повідомлення про вручення або відбитка календарного штемпеля відділення поштового зв’язку на поштовому відправленні, що унеможливлює встановлення дати отримання відділенням поштового зв’язку скарги, днем подання скарги вважається день проставляння відмітки про надходження скарги службою діловодства ДФС.

Платник податку може додавати до скарги пояснення та копії документів, завірені у встановленому порядку, які підтверджують інформацію, зазначену у податковій накладній/розрахунку коригування, до якої застосовано процедуру зупинення реєстрації.

Надходження єдиного податку вiд малого бiзнесу Покровської ОДПIзбiльшились більше ніж на половину

У січні – жовтні 2017 року суб’єкти господарювання Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області, які застосовують спрощену систему оподаткування, спрямували до місцевого бюджету понад 82 млн грн єдиного податку, що на 28,4 млн грн або 52,8 відсотка перевищило надходження аналогічного періоду минулого року.

У розрізі суб’єктів господарювання надходження єдиного податку до місцевих скарбниць склали:

- від юридичних осіб – 36,2 млн грн, що на 6,21 млн грн або 24,8 відсотка більше минулорічного показника;

- від фізичніх осіб – 49,7 млн грн., що на 22 млн грн. або 79,6 відсотка перевищує показник попереднього року.

Стабільні надходження до бюджетів – результат свідомого та сумлінного ставлення суб’єктів малого бізнесу Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області до обов’язку сплачувати податки, що сприяє розвитку нашого регіону. Адже місцеві бюджети є безпосереднім джерелом фінансування потреб громади.

Покровська ОДПІ: понад 93 відсотка звітності – «електронна»

Одним з першочергових завдань Центрів обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області є створення комфортних умов для взаємин між державою та бізнесом, якісне обслуговування платників на базі надання ефективних консультаційних, інформаційних та адміністративних послуг.

Розвитку партнерських стосунків між органами ДФС та бізнес – спільнотою сприяє впровадження нових та вдосконалення наявних електронних сервісів ДФС України.

Електронні сервіси ДФС – це реформування формату відносин з суб`єктами господарювання, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, а також знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.

Сервіс «Електронний кабінет платника» надає майже повний спектр послуг як для суб’єктів господарювання, так і громадян, сприяє правильному i зручному обчисленню та своєчаснiй сплатi податкiв i зборiв (обов’язкових платежiв), тому платники податків активно користуються ним. Так, з початку року, станом на 01.11.2017, платники Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області засобами е-mail вже надали 27869 звітів, а це 93,1 відс. загальної суми прийнятої фахівцями центрів обслуговування платників звітності (29928 звітів). Найбільше долучилися до подання звітності з використанням ЕКП платники м. Мирнограда та м. Покровська (95,4 та 94,9 відсотка від загальної кількості поданих до центів обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звітів відповідно).

Нагадаємо, що необхідними умовами для платника податків, який виявив бажання подавати податкову звітність засобами e-mail є наявність:

– комп’ютера з операційною системою Windows із доступом до мережі Інтернет;

– спеціалізованого програмного забезпечення для формування, підписання та подання податкової звітності до органів ДФС;

– чинних посилених сертифікатів ключів електронного цифрового підпису посадових осіб, які підписують звітність, що слугує аналогом власноручного підпису в електронному вигляді, який забезпечує цілісність документів, конфіденційність, достовірність даних та ідентифікацію особи, яка відправила документ.

Щоб розпочати подання податкової звітності в електронній формі платнику податків необхідно укласти Договір «Про визнання електронних документів» з контролюючими органами. Такий договір укладається в електронному вигляді за допомогою обраного платником податків програмного забезпечення (онлайн-сервісу) для підписання та подання електронної звітності.

Запрошуємо платників скористатися сервісами фіскальної служби як на офіційному веб – порталі відомства (http://sfs.gov.ua), так і з субсайту територіальних органів ДФС у Донецькій області (http://dn.sfs.gov.ua).

Детальніше – в Центрах обслуговування платників Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області: у м.Покровську по вул. Європейська, 1 (тел. 06239 22459); у м. Мирнограді по вул. Центральна, 19 (тел. 06239 542147); у м. Селидовому по вул. Гоголя, 1 (тел. 06237 23250).

Надходження рентної плати за використання надрами від платників Покровської ОДПІ перевищили 100 мільйонів гривень

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області інформує, що за 10 місяців 2017 року надходження рентної плати за користування надрами від платників податків до зведеного бюджету склали 100,2 млн грн., що майже наполовину перевищує минулорічні надходження. Додатково до зведеного бюджету надійшло 32,4 млн грн., у т.ч. до державного бюджету – 24,2 млн грн., до місцевих – 8,2 мільйона гривень.

Найбільше рентної плати за користування надрами платники Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області сплатили у жовтні місяці. І це майже 28 млн. грн. надходжень до зведеного бюджету, у т.ч. 20,6 млн грн. - до державного бюджету, та 7 млн грн – до місцевих скарбниць.

Покровська ОДПІ ГУ ДФС нагадує, що згідно з п. 5 ч.2 ст. 29 Бюджетного кодексу до доходів загального фонду Державного бюджету України належать, зокрема 75 відс. рентної плати за користування надрами для добування корисних копалин загальнодержавного значення, до доходів загального фонду обласних бюджетів – 25 відс. рентної плати за користування надрами. До доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів надходить рентна плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення. Такий платіж зараховується до бюджетів місцевого самоврядування за місцезнаходженням відповідних природних ресурсів, а щодо водних об’єктів – за місцем податкової реєстрації платника рентної плати.

Працівники Покровської ОДПІ вшанували пам’ять Героїв Небесної Сотні у День Гідності та Свободи

Фахівці Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області приєдналися до вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні у День Гідності та Свободи. Захід відбувся в бібліотеці ім. Т.Шевченко у м. Покровську за участі Володимира Гонського, талановитого публіциста та патріота України.

День гідності та Свободи одне з нових, але знакових свят в новітній історії України. Відзначається воно згідно з указом Президента України від 13 листопада 2014 року № 872.

Свято встановлене з метою віддання належної шани патріотизму громадян, які постали на захист демократичних цінностей, національних інтересів нашої держави та її європейського вибору, а також задля збереження та донесення до сучасного і майбутніх поколінь об’єктивної інформації про доленосні події в Україні.

Всі ми пам’ятаємо мужність, яку проявили українці під час Революції гідності, відстоюючи права і свободи людини. Це - трагічні події, але вони стали фундаментом для побудови нової України.

Присутні вшанували хвилиною мовчання пам’ять Героїв Небесної Cотні та бійців, які загинули у боях на сході України.

Розповідайте про наш сайт: