Покровська об’єднана державна податкова інспекція 10.08.2018

опубликовано 10.08.2018 в 11:25

Покровська ОДПІ запрошує на зустріч платників податків

20 серпня 2018 року о 11-00 в Центрі обслуговування платників Селидівського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області (м.Селидове, вул.Гоголя, буд.1) відбудеться зустріч у форматі «круглий стіл» заступника начальника – начальника Селидівського відділення Покровської ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області Босенко Є.В. із суб’єктами господарювання, на якій буде обговорюватись тема «Новації та перспективи впровадження інноваційної електронної системи e-Receipt».

ДО УВАГИ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ!

31.08.2018 з 10-00 до 12-00 виїзний особистий прийом громадян у Покровській ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області проводить заступник начальника Головного управління ДФС у Донецькій області - начальник Покровсько-Добропільського управління - Єльникова Алла Петрівна.

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється в приміщенні Покровської ОДПІ Головного управління ДФС за адресою: каб.1, вул. Європейська (Горького), буд.1, м. Покровськ з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 13.00 та з 13.45 до 18.00 (у п’ятницю – до 16.45) або за телефоном: (06239) 22459.

Попередній запис на особистий прийом припиняється за десять робочих днів до календарної дати особистого прийому.

В Покровській ОДПІ закликають молодь захищати свої трудові права

Для більшості людей літо – це пора відпусток, а для молоді – це ще й вільний від навчання час, який більшість використовує, як можливість влаштуватися на роботу.

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області звертає увагу, що на сьогодні спостерігається негативна тенденція – студенти працюють без офіційного працевлаштування і вважають оформлення на роботу - формальністю. Погоджуючись на отримання запрати «в конвертах» вони позбавляють себе права соціальних гарантій, інших нарахувань, а у випадку конфлікту з роботодавцем – впевненості у своєчасній виплаті. У зв’язку з чим:

Шановні роботодавці! Легалізуйте зайнятість населення та відмовтесь від виплати зарплати «в конвертах». Це дозволить: зняти соціальну напругу, громадянам отримати реальну соціальну підтримку. Пропонуємо негайно оформити належним чином трудові відносини зі своїми найманими працівниками.

Шановні працівники! Для реалізації своїх трудових прав та забезпечення належного рівня свого майбутнього ви повинні вимагати від роботодавця легального оформлення трудових відносин через укладання трудового договору, а також регламентацію трудових відносин відповідно до чинного трудового законодавства.

Новації в сфері застосування реєстрації розрахункових операцій (e-Receipt)

Днями в Покровській ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області відбувся черговий сеанс телефонного зв'язку «гаряча лінія» на тему «Новації в сфері застосування реєстрації розрахункових операцій (e-Receipt)». На запитання платників податків, які цього дня зателефонували, відповіла заступник начальника-начальник Ясинуватсько - Авдіївського відділенняНаталія Миколаївна Кононіхіна.

Пропонуємо до уваги найбільш актуальні питання, з якими абоненти звертались на «гарячу лінію»:

Питання: Які зміни очікують бізнес щодо РРО, які дозволять спростити та здешевити процес, а також покращити умови ведення господарської діяльності?

Відповідь: реалізація експериментального проекту триватиме до 31 грудня 2019 року, під час якого буде досліджено інноваційні розробки, новітні моделі програмних та/або програмно-технічних комплексів, можливість їх застосування для здійснення розрахункових операцій, прийнято рішення щодо доцільності їх впровадження у промислову експлуатацію та подальшого застосування суб’єктами господарювання. Зазначене сприятиме популяризації використання відповідних комплексів бізнесом, у зв’язку з тим, що використання окремих моделей надасть можливість здійснювати віддалений контроль за розрахунками та обігом товарів на підприємстві.

Таке рішення створить передумови для демонополізації ринку засобів для реєстрації розрахункових операцій, спростить умови їх введення в експлуатацію та використання, зменшить витрати підприємців на їх придбання та обслуговування.

Питання: Які особливості є у новому програмному забезпеченні?

Відповідь:-виконання розрахункової операції та передачі контрольно-звітної інформації до системи обліку даних в режимі реального часу;

- друкування розрахункових та інших звітних документів;

- збереження даних про опис товарів, фіскальної інформації, даних, на основі яких формуються розрахункові документи та звіти про розрахункові операції;

-використання електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для здійснення технологічних операцій;

- використання технології, розробленої Національним банком України, або електронно-цифрового підпису з дотриманням вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис» для захисту від підміни та модифікації даних реєстраторів.

Питання:Що передбачає інноваційна система e-Receipt?

Відповідь:інноваційна система реєстрації та обліку РРО – e-Receipt, розроблена ДФС України, передбачає оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони) без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Е-Receipt може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким пристроєм.

Ця система передбачає програмне забезпечення для платника (продавця), покупця та ДФС України, а також буде інтегрована з «Електронним кабінетом».

Всі кейси цієї системи безкоштовні для її користувачів та не потребують абонентської плати за користування.

На всі питання були надані відповіді згідно з чинного законодавства.

Переваги для платників податків в «Електронному кабінеті»

Покровська ОДПІ ГУ ДФС у Донецькій області нагадує, що з метою забезпечення належного сервісного обслуговування платників податків, відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 14.07.2017 №637 «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету», Державною фіскальною службою України на базі «Електронного кабінету платника» запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет», за допомогою якого платники податків можуть вести документообіг та сплачувати податки онлайн, не відвідуючи Центри обслуговування платників, що значно економить час та надає можливість уникнути черги.

Модернізований «Електронний кабінет» складається з двох функціональних частин: відкритої (загальнодоступної) та закритої (особистий кабінет).

Користуватися відкритою частиною «Електронного кабінету» можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Через відкриту частину платник податків може скористатися інформацією із загальнодоступних реєстрів, отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності, отримати контакти та адреси Центрів обслуговування платників, ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України, скористатися іншою корисною інформацією.

У приватній частині «Електронного кабінету», яка є індивідуальною персоніфікованою веб-сторінкою користувача, платник податків здійснює електронну ідентифікацію, з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб платника (директора, бухгалтера, інших осіб, які мають право підпису). Після ідентифікації особи платнику надається можливість скористатися індивідуальним податковим календарем, переглянути та перевірити свої облікові дані, створити запит для отримання інформації, переглянути стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних, скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» тощо.

Більш детально про роботу «Електронного кабінету» можна дізнатися на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням: http://cabinet.sfs.gov.ua.

Переобладнали транспортний засіб: скористайтесь податковою знижкою!

Покровська ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області нагадує, що відповідно до пп. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку на доходи фізичних осіб (далі – платник податку) має право включити до податкової знижки витрати у вигляді суми коштів, сплачених ним у зв’язку із переобладнанням транспортного засобу, що належить платникові податку, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива.

Згідно з пп. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником податку у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), яка подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником податку витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема, квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов’язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (пп.166.2.1 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

Отже, громадяни, які мають право на податкову знижку за минулий рік, можуть подати декларацію про майновий стан і доходи по 31 грудня 2018 року (включно).

Внесені зміни до Податкового кодексу України

Спеціалісти Покровської ОДПІ Головного управління ДФС у Донецькій області повідомляють, що Законом України від 03 липня 2018 року №2477-VIII внесені зміни до Податкового кодексу України (норма діє з 28 липня 2018 року, Закон України опубліковано 27 липня 2018 року в офіційному виданні "Голос України" №137).

Змінами передбачено, що до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються аліменти, що виплачуються платнику податку згідно з рішенням суду або за добровільним рішенням сторін у сумах, визначених згідно із Сімейним кодексом України, у тому числі аліменти, що виплачуються нерезидентом.

Також передбачено, що до переліку витрат, дозволених до включення до податкової знижки, зокрема, належать суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.

Переміщення товарних вантажів

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує платникам податків, що з питань щодо переміщення товарних платежів через контрольні пункти в’їзду або виїзду зони проведення АТО, що належать до компетенції органів Державної фіскальної служби України, можна звернутись з 9 до 18 годин за телефонами «гарячої лінії»: 0993683346 або 0507068055.

Алкоголь та цигарки принесли до місцевих бюджетів Донеччини 26,5 мільйонів гривень

Роздрібна реалізація алкогольних напоїв і тютюнових виробів – суттєве джерело надходжень до бюджетів громад.

З початку 2018 року від плати за ліцензії на право оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами до місцевих бюджетів Донецької областівід платників регіонунадійшло 26,5 млн гривень.

Станом на 01.08.2018 у Донецькій області діє 8442 ліцензії на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами. Упродовж семи місяців поточного року суб’єкти господарювання Донеччини отримали 5422 ліцензій, з них 3055 – на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та 2367 – на роздрібну торгівлю тютюновими виробами.

В той же час, за несвоєчасну сплату чергового платежу з початку року призупинено дію 248 ліцензій та анульовано 72 ліцензії. Крім того, за продаж алкоголю та тютюнових виробів особам, які не досягли 18 років, анульовано 47 ліцензій. До недобросовісних підприємців, які продавали алкоголь та тютюн неповнолітнім, застосовано фінансові санкції на загальну суму 612,0 тис. гривень.

Курортний сезон ще продовжується, тому фіскальна служба Донецької області нагадує суб’єктам господарювання, що їх легковажне ставлення до заборони продажу алкогольних та тютюнових виробів неповнолітнім не тільки веде до чималих штрафів - водночас у такого підприємця анулюється ліцензія на продаж алкогольних та тютюнових виробів.

Тож, шановні підприємці! Головне управління ДФС у Донецькій області звертається до вас із проханням неухильно дотримуватися чинного законодавства - не продавати пиво, алкогольні, слабоалкогольні напої та тютюнові вироби дітям, адже кожен з нас відповідає за майбутнє покоління!

За спеціальне використання води підприємства Донеччинисплатили більше 75 мільйонів гривень

За сім місяців 2018 року платники рентної плати за спеціальне використання води Донецької області перерахували до бюджетів всіх рівнів 75,4 млн гривень. Ця сума рівними частинами розподілена між державним та місцевими бюджетами.

Саме за рахунок частини збору, що надходить до скарбниць місцевих громад, фінансуються потреби бюджетної сфери місцевих громад та соціальні програми по екологічному оздоровленню річок та водоймищДонецької області.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що граничний термін подання податкової звітності та сплати податкових зобов’язань з рентної плати за спеціальне використання води за ІІ квартал 2018 року – 9 серпня та 19 серпня 2018 року відповідно.

На Донеччині з 9807 громадянами роботодавці офіційно оформили трудові відносини

У фіскальній службі Донеччини триває робота з виконання заходів з детінізації сфери зайнятості населення. За січень-червень 2018 року офіційну працю та заробітну плату отримали 7468громадян.

Слід зазначити, що після офіційного працевлаштування громадяни стали більш соціально захищеними та набули права на отримання соціальних виплат у разі втрати працездатності, а також на пенсійне забезпечення в майбутньому.

За результатами контрольно-перевірочних заходів з початку 2018 року недобросовісними роботодавцями до бюджетів та спецфондів вже сплачено 2,7млн гривень.

За перше півріччя поточного року до державної реєстрації суб’єктами підприємницької діяльності залучено 2339 фізичних осіб, якими додатково сплачено до бюджету 3,4 млн грн податків та зборів.

Не припиняється робота податківців і у напрямку контролю за дотриманням платниками податків чинного законодавства про оплату праці. За результатами проведених зустрічей з керівниками підприємств Донецької області 2472 підприємства підвищили рівень виплати заробітної плати вище за мінімальну (з 01.01.2018 – 3723 гривні). Як наслідок, до бюджету додатково надійшло 14,9 млн грн податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску.

Шановні працедавці! Фіскальна служба Донеччини закликає не ігнорувати гарантований рівень мінімальної заробітної плати при нарахуванні та виплаті заробітної плати найманим працівникам. Пам’ятайте, що недотримання чинного законодавства з оплати праці- це не тільки можливість наразитись на значні суми штрафних санкцій, але й, перш за все, зневага до найманого працівника та його прав, що охороняються державою.

Готівкові розрахунки: порушники в Донецькій області сплатили до бюджету понад 1,2 млн гривень

Контроль за суб’єктами господарювання, які здійснюють розрахунки в готівковій та безготівковій формі з використанням реєстраторів розрахункових операцій, є важливим напрямком роботи підрозділів управління аудиту ГУ ДФС у Донецькій області, тим більше, що станом на 01 серпня 2018 року у регіоні здійснюють такі розрахунки 8369 господарських одиниць.

З початку року співробітниками підрозділу фактичних перевірок, контролю за готівковими операціями управління аудиту області проведено 109 фактичних перевірок. Як результат - до бюджету надійшло 1216,5 тис. гривень.

Найбільша кількість правопорушень у сфері готівкового обігу встановлена у сфері торгівлі підакцизними товарами. Нагадуємо, що саме 5% від реалізації цієї групи товарів потрапляє до місцевих бюджетів у вигляді акцизного податку. Таким чином, порушуючи законодавство, несумлінні підприємці дбають про власний гаманець і забувають про свій обов’язок перед громадою сплачувати податки.

Шановні покупці! Тільки в тісній співпраці ми зможемо наповнити місцевий бюджет та припинимо збільшувати незаконні прибутки окремих підприємців. Будьте свідомими - вимагайте чек!

Крім того, ГУ ДФС у Донецькій області нагадує про реалізацію ДФС України експериментального проекту щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій з використанням смартфонів та планшетів в якості новітніх касових апаратів. Готівкові розрахунки – стають простіше!

З більш детальною інформацією щодо створення системи e-Receipt можливо ознайомитись на офіційному сайті ДФС України за посиланням http://sfs.gov.ua/media-tsentr/novini/339223.html.

Майже 6 мільярдів гривень податку на доходи фізичних осіб та військового збору поповнили зведений бюджет Донеччини

За сім місяців 2018 року спрямована платниками Донеччини до зведеного бюджету країни сума податку на доходи фізичних осіб та військового збору склала 5,9 млрд гривень. В порівнянні з минулорічними показниками надходження від сплати зазначених податків збільшились на 935,7 млн гривень.

Майже 29% сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору, а саме - 1,7 млрд гривень спрямовано до державного бюджету країни, лише у липні цей показник склав 271 млн гривень.

Відповідно 71% від загальної суми надходжень, або 4,2 млрд грн залишились в розпорядженні місцевих бюджетів області, і це значна підтримка у фінансуванні місцевих громад для розвитку та благоустрою регіону.

Податок на доходи фізичних осіб безпосередньо залежить від розміру заробітної плати, яку офіційно отримують працевлаштовані працівники. Тому фахівцями фіскальної служби Донеччини постійно проводиться робота з питань легалізації трудових відносин та комплекс контрольно-перевірочних заходів з метою збереження державних соціальних гарантій для громадян.

Головне управління ДФС у Донецькій області нагадує, що Законом України від 07 грудня 2017 року № 2246-VIII «Про Державний бюджет України на 2018 рік» з 1 січня 2018 року встановлено місячну мінімальну заробітну плату у розмірі – 3723 гривні, а погодинну – 22,41 гривень.

Шановні роботодавці! Подбайте про соціальну захищеність ваших працівників - дотримуйтесь законодавчої норми щодо мінімального рівня заробітної плати!

Державна податкова інспекція

Розповідайте про наш сайт: