Послуги Пенсійного фонду України – на рівні витягнутої руки

опубликовано 02.12.2019 в 11:28

Робота органів Пенсійного фонду України спрямована на вдосконалення організації обслуговування громадян, підвищення якості надання послуг, розвитку дистанційних форм обслуговування громадян, для цього впроваджуються сучасні технології та нові можливості комунікації з громадянами.

Враховуючи стрімке зростання спроможності електронних ресурсів, Покровське об'єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області повідомляє про закриттяагентського пункту надання послуг з пенсійного забезпечення за адресою: м. Мирноград, м-н Молодіжний, 37 б.

Важливим кроком у справі наближення послуг до громадян є надання мешканцям міста можливості отримувати консультації та вирішувати питання пенсійного забезпечення за місцем проживання без потреби відвідування управління. Особливу увагу пенсійна служба приділяє людям з інвалідністю. Налагоджена співпраця з громадськими організаціями міста. Щомісяця, згідно затверджених графіків, ми здійснюємо виїзні прийоми, зустрічі з громадськими організаціями та трудовими колективами м. Мирнограду з роз’яснення актуальних питань та змін в пенсійному законодавстві.

Фахівці пенсійної служби також здійснюють виїзні прийоми громадян за місцем проживання та відвідування на дому осіб з особливими потребами, осіб з інвалідністю та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

Для максимальної зручності спеціалісти відділів обслуговування громадян, в тому числі керівництво Покровського об’єднаного управління Пенсійного фонду України, надають онлайн-консультації через відеозв’язок, що дозволяє значно заощадити час, який знадобився би для вирішення тих же питань в управлінні.

Для оперативного надання відповідей на запитання мешканців міста функціонують «гарячі» телефонні лінії, актуальна інформація з пенсійного забезпечення подається у форматі СМС-повідомлень.

З метою дистанційного обслуговування функціонує Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який набирає все більшої популярності серед громадян. Завдяки зручності й доступності інформаційних послуг Веб-порталу число його користувачів постійно зростає: впродовж 2019 року на цьому корисному і зручному електронному сервісі зареєструвалося більше 11,5 тисяч мирноградців. У приміщеннях управління встановлені окремі робочі станції для відвідувачів, створені умови для реєстрації та повномірного використання можливостей, які надає зазначений ресурс.

Найбільш популярні серед населення послуги, отримувані на Веб-порталі, це: отримання довідки про загальний трудовий та страховий стаж, дані про нараховану заробітну плату (дохід або грошове забезпечення), перегляд даних електронної пенсійної справи, направлення звернення з будь-якого питання, що належить до компетенції Пенсійного фонду, та отримання відповіді без відвідування установи Фонду.

Варто зауважити, що з липня 2018 року усі довідки формуються Пенсійним фондом України з використанням перевірочних кодів (цифрового та QR) та не потребують підпису спеціаліста ПФУ.

На електронних сторінках Веб-порталу кожен може знайти для себе корисну довідкову інформацію, серед іншого – графіки прийому керівництва Пенсійного фонду та його територіальних органів, їхні адреси, в тому числі підрозділів з обслуговування громадян – сервісних центрів Фонду тощо.

Покровське об’єднане управління Пенсійного фонду України звертає увагу, що використання можливостей Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України спростить механізм звернення та отримання необхідної інформації, зекономить час та ресурси і дозволить громадянам отримувати актуальну інформацію пенсійного спрямування у найкоротші терміни.

Розповідайте про наш сайт: