Як допомогти літнім людям вирішити комунальні питання: 5 порад

опубликовано 23.03.2020 в 10:53

YASNO піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Постачальник радить досвідченим онлайн-користувачам поділитися з літніми людьми порадами, як сплачувати за світло й передавати показання дистанційно, уникаючи натовпу у банківському чи поштовому відділенні або поїздок у громадському транспорті:

  1. Поділіться з рідними та знайомими старшого віку номерами телефону контакт-центрів постачальників комунальних послуг. Можна розмістити оголошення з інформацією у під’їзді будинку або надіслати у групу сусідів у Viber. Телефони контакт-центру YASNO: (095/067) 65 26 000, (0629) 52 60 00. Фахівці YASNO проконсультують з питань нарахувань та розрахунків за світло, підкажуть суму до сплати, приймуть показання лічильника тощо.
  2. Запропонуйте літнім родичам допомогу зі здійсненнями платежів за світло, опалення, газ, воду. Розраховуватися за комунальні послуги слід щомісяця до 20 числа. Багато людей старшого віку хвилюються, що не встигнуть зробити це вчасно й втратять право пільгу чи субсидію. Поясність, що здійснювати платежі можна онлайн – для цього не потрібно їхати у банк чи на пошту.
  3. Підключіть до свого акаунту в Особистому кабінеті YASNO один або декілька додаткових особових рахунків – це дозволить вирішувати питання, пов’язані з постачанням електроенергії, не лише за себе, а й за своїх близьких.
  4. Розкажіть старшим родичам про можливість здійснювати планові платежі за світло. Наприклад, у рахунку за лютий в двох окремих рядках вказана сума до сплати за електроенергію, фактично спожиту в лютому, і сума до сплати з урахуванням планового платежу. Його розмір для кожного клієнта визначається індивідуально і залежить від об’єму споживання в минулому місяці. Такий варіант оплати обирають у першу чергу клієнти, що не хочуть кожного місяця витрачати час на розрахунки. Також це зручна можливість для мешканців Донеччини під час карантину.
  5. Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, яким ви не користуєтесь, можливо, вони будуть у нагоді вашим батькам, літнім одиноким сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн, робити інтернет-замовлення. Поділіться з ними!

«Онлайн-сервіси допомагають зберігати час, а у нинішніх умовах – ще й комфорт, спокій та здоров’я. Усі постачальники комунальних послуг закликають своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні способи зв’язку. Сервіси YASNO зручні та прості в користуванні. Зараз наші енергоофіси обслуговують клієнтів дистанційно: ми підключили додаткові email-адреси й номери телефону для кожного енергоофісу. Вони опубліковані на сайті yasno.com.ua. Ми робимо усе для якісного обслуговування клієнтів навіть у карантин», – розповів директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін.

Розповідайте про наш сайт: